کد خبر: 837144
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
سخنران ۲۲ بهمن امسال در مصلای امام خمینی(ره) اصفهان محمدباقر قالیباف شهردار تهران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان پیرامون برگزاری نماز جمعه روز ۲۲ بهمن در مرکز استان گفت: نماز جمعه روز ۲۲ بهمن با تصمیم ستاد اقامه نماز جمعه و نظر امام جمعه اصفهان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

جعفر عسگری با اشاره به برنامه‌های روز ۲۲ بهمن در میدان امام خمینی(ره) اظهار کرد: شروع حرکت در مسیرهای هشتگانه منتهی به میدان امام (ره) از ساعت ۹ صبح بوده و برنامه‌های میدان امام خمینی‌(ره) از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. برنامه‌های ۲۲ بهمن رویکردی مذهبی دارد چراکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در آستانه ایام فاطمیه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در طول مسیرهای منتهی به میدان امام (ره) و همچنین در داخل میدان غرفه‌های فرهنگی تعبیه می‌شود. همچنین گروه‌ سرود و مداحی حماسی و مذهبی نیز از دیگر برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن است و سخنران  قبل از نماز جمعه۲۲ بهمن امسال محمدباقر قالیباف شهردار تهران است.

وی گفت: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در میدان امام (ره) و برگزاری می شود ونماز جمعه در مصلی اقامه  خواهد ‌شد.                    عسگری ابراز امیدواری کرد که راهپیمایی ساعت ۱۱ به پایان برسد.

وی افزود: در مصلی وسایل گرمایشی و همینطور زیرانداز برای اقامه نماز وجود دارد که با نظر امام جمعه اصفهان، نماز جمعه روز ۲۲ بهمن در مصلی برگزار می‌شود

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار