کد خبر: 837077
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز خبرداد
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: هر سال حدود ۱۰ هزار پرستار پروانه صلاحیت حرفه‌ای پرستاری دریافت می‌کنند و امسال حدود ۱۸۰ پرستار از دانشگاه علوم‌پزشکی استان البرز این پروانه را کسب می‌کنند.

سیما فیض‌الله‌زاده در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه استان البرز که در سالن اجتماعات امام‌علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: تقارن روز پرستار با ولادت حضرت زینب(س) مایه مباهات جامعه پرستاری است.

 مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی پرستاران استان البرز ادامه داد: نقش پرستاران در بحث سلامت و خدمت‌رسانی به بیماران بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه امسال در حوزه پرستاری سال پر بار و پرکاری داشتیم، افزود: مشارکت در تدوین شاخص‌های ملی پرستاری کشور، کنترل و نظارت بر این شاخص‌ها، بازنگری شرح وظایف پرستاران و بازدیدهای نظارتی از مراکز درمانی از اهم فعالیت‌های بخش پرستاری دانشگاه علوم‌پزشکی البرز است.

 فیض‌الله‌زاده با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد افزایش تخت‌های بیمارستانی نسبت به تعداد بیماران در البرز بودیم، متذکر شد: علی‌رغم تمامی زحماتی که کشیده شده در کل کادر پرستاری استان به ضریب یک نرسیدیم ولی با در نظر گرفتن همکاران اتاق عمل، بیهوشی و سایر رده‌های پرستاری ضریب 1.2 را داریم.

وی با اشاره به اعطای پروانه صلاحیت حرفه‌ای به پرستاران بیان کرد: این اتفاق از طرف جامعه بین‌المللی پرستاری مورد تایید و تشویق بسیاری قرار گرفت.

 فیض‌الله‌زاده با بیان اینکه پرستاران هر 4 سال یکبار از طریق چند فیلتر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: هر سال حدود 10 هزار پرستار پروانه صلاحیت حرفه‌ای پرستاری دریافت می‌کنند و امسال حدود 180 پرستار از دانشگاه علوم‌پزشکی استان البرز این پروانه را کسب می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار