کد خبر: 837056
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
رئيس سازمان بسيج مطرح كرد:
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد بر اينكه ما نبايد جنايات دشمن را در طول دوران جنگ از خاطر ببريم، اظهار كرد: با آن جناياتي كه در دوران جنگ تحميلي رخ داد، آيا ما امروز حق داريم به امريكا لبخند بزنيم؟ اف و نفرين بر كساني كه اين اقدامات امريكا را ديده‌اند و حالا به او لبخند مي‌زنند.
دشمنی امریکا ذره‌ای کم نشده عده‌ای برای ویزا احساساتي نشوندبه گزارش ايسنا، سردار غلامحسين غيب‌پرور صبح ديروز طي سخناني در همايش فرماندهان بسيج كاركنان دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي ضمن گراميداشت فرارسيدن ايام پيروزي انقلاب اسلامي اظهار كرد: در قرن‌هاي گذشته هزينه بسياري انجام شد كه مردم بپذيرند كه دين خدا، توان حكومت كردن و اداره جامعه را ندارد اما تفكر ليبرالي به خوبي مي‌تواند اين كار را انجام دهد تا دين در مساجد و كليساها محدود شود. وي افزود: در زمان شاه، وضعيت ما به همين شكل بود و در حالي كه مردم مسلمان بودند اما اسلام در جامعه اجرا نمي‌شد.

غيب‌پرور رخ دادن انقلاب اسلامي را روي‌آوردن مردم به دين دانست و گفت: انقلاب اسلامي سرمايه اندكي نيست و به همين دليل دشمن نيز از همان روز اولي كه انقلاب رخ داد كوشيد با تهديد، تطميع و تحقير با ما برخورد كند و وقتي ديد كه نتيجه‌اي نمي‌گيرد جنگ تحميلي را عليه انقلاب اسلامي به راه انداخت.  رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأكيد براينكه ما نبايد جنايات دشمن در طول دوران جنگ را از خاطر ببريم، اظهار كرد: با آن جناياتي كه در دوران جنگ تحميلي رخ داد، آيا ما امروز حق داريم به امريكا لبخند بزنيم؟ اف و نفرين بر كساني كه اين اقدامات امريكا را ديده‌اند و حالا به او لبخند مي‌زنند.
غيب‌پرور ادامه داد: امروز برخي يادشان رفته دشمن در آن هشت سال با ما چه كرد، در حالي كه هنوز استخوان‌هاي بچه‌هاي ما را از مناطق عملياتي مي‌آورند و پيكر برخي از رزمندگان‌مان هنوز هم پيدا نشده است. وي با اشاره به اينكه دشمني امريكا با ايران هرگز ذره‌اي كم نشده است، اظهار كرد: لازم نيست عده‌اي احساساتي شوند كه چرا رئيس‌جمهور تازه به دوران رسيده امريكا ما را به كشورش راه نمي‌دهد و براي‌مان ويزا صادر نمي‌كند. كجاي اين كار تعجب دارد؟ كدام يكي از رؤساي جمهور امريكا با ايران خوب رفتار كرده‌اند؟ چنين كارهايي اصلاً اهميت ندارد.

غيب‌‌پرور با بيان اينكه ما بايد گوش‌هاي‌مان را تيز كنيم و چشمان‌مان را باز نگه داريم و فريب مال دنيا را نخوريم، اظهار كرد: آينده از آن انقلاب اسلامي است اما ما بايد خوب و بد را از هم تشخيص دهيم و درست عمل كنيم. چرا كه كشورمان امروز نيازمند اتحاد است و اين اتحاد حول محور رهبري به وجود مي‌آيد و اين در حالي است كه عده زيادي مي‌خواهند به مملكت ما خدشه وارد كنند.  رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه اقتصاد ايران وضعيت مناسبي ندارد، اظهار كرد: ما اقتصاد مريضي داريم؛ رهبري چقدر بايد اين موضوع را فرياد بزند؟ چرا هيچ كاري صورت نمي‌گيرد و اين معضل درست نمي‌شود در حالي كه كشورمان مملو از منابع طبيعي است و مي‌توان اين معضلات را حل كرد. البته حل اين معضلات تنها با روحيه بسيجي انجام مي‌شود و بسيجي بودن يعني اميد بخشيدن به مردم و گره‌گشايي از كار آنها نه امنيتي بودن و ژست نظامي گرفتن. وي با بيان اينكه انقلابي‌گري با فرمول‌هاي خشك ديپلماتيك متفاوت است، ‌اظهار كرد: انقلابي‌گري به اين معنا است كه همه چيز را فرمول‌هاي خشك ديپلماتيك نبينيم و با انعطاف و روحيه انقلابي و بسيجي كارها را پيش ببريم.  غيب‌‌پرور با بيان اينكه جانفشاني آتش‌نشانان در حادثه پلاسكو جلوه‌اي از روح ايثار و فداكاري بود، گفت: در ماجراي جانفشاني آتش‌نشانان ساختمان پلاسكو و تشييع پيكر بعد از آن انسجام ملي تقويت شد و اين به دليل روحيه ايثار و فداكاري آنها بود وگرنه چه كسي مي‌توانست چنين جمعيتي را به خيابان‌ها بكشاند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان اظهار كرد: ما حق نداريم ذره‌اي از ارزش‌هاي امام (ره)، رهبري و انقلاب را كنار بگذاريم و از آن كوتاه بياييم چرا كه دشمن نيز به اندازه سر سوزني از دشمني‌اش با ما كم نكرده است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار