کد خبر: 837054
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
رئيس ستاد اجرايي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب:
رئيس اجرايي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب تأكيد كرد: يكي از مهم‌ترين كارهاي نيروهاي انقلابي تشكيل دولت انقلابي است و اين بر اساس يك روال و مكانيزم مردم‌سالاري پيش مي‌رود.
تشكيل دولت انقلابي از مهم‌ترين كار‌های  نيروهاي انقلابي استبه گزارش «جوان»، محمد‌باقر ذوالقدر صبح ديروز در نشست قشر رسانه‌اي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب با تبريك ايام دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره امام راحل اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي بزرگ‌ترين حادثه تاريخ كشور ما بود، اگر انقلاب اسلامي بزرگ‌ترين حادثه تاريخ معاصر جهان است، اگر انقلاب اسلامي كه حاصل يك آرزوي بزرگ و طولاني‌مدت در آزادي و استقلال كشور است و بحمدالله محقق شد، اين انقلاب امروز در معرض خطر است.

رئيس اجرايي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب با اشاره به تأكيدات مكرر مقام معظم رهبري درباره انقلاب‌زدايي تأكيد كرد: بارها از لسان مقام معظم رهبري اين كليد‌واژه را شنيده‌ايم. دشمن براي توقف عظمت ايران و براي بازگشت مجدد به ايران همه تلاش خود را مي‌كند و با تشكيل يك جبهه عظيم كه در رأس آن امريكا و رژيم صهيونيستي است و كشورهاي استكباري غرب و دنباله‌هاي منطقه‌اي او و متأسفانه جريان غيرانقلابي نيز در داخل يك جبهه واحد تمام‌عيار براي توقف انقلاب اسلامي ايجاد كردند. ذوالقدر تصريح كرد: نمي‌توانيم بدون ايجاد يك جبهه تمام‌عيار با اين جبهه عظيم مواجه شويم و انتظار داشته باشيم در اين رويارويي تعيين‌كننده پيروز نيز شويم. مشكل ما اين است كه نيروهاي انقلابي فراواني در كشور وجود دارد و انقلاب يك ثروت اجتماعي فراوان دارد ولي متأسفانه اين ثروت تبديل به سرمايه نشده است و سازماندهي درستي روي آن صورت نگرفته است.

وي با بيان اينكه راهبرد دشمن انقلاب‌زدايي است، افزود: بايد همه ظرفيت‌هاي انقلابي براي مقابله با اين حركت تجميع شود و معتقديم كه اين اجماع بايد به صورت جبهه باشد، البته جبهه نه با يك نگاه سياسي به معناي تشكل سياسي بلكه بايد جبهه‌اي با نگاه دفاع مقدسي تشكيل شود و به اين موضوع نگاه كنيم كه طرف مقابل ما دشمني تمام‌قد وجود دارد كه مي‌خواهد يك جنگ تمام‌عيار راه بيندازد.

بايد نيروهاي انقلاب تجميع شوند و در اين عرصه يك غوغا ايجاد كنيم و اين ثروت را براي حفاظت از انقلاب به يك سرمايه تبديل كنيم.  وي در بخش ديگري از سخنانش به فلسفه تشكيل جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اشاره كرد و گفت: بايد همه ظرفيت‌ها با يك رويكرد درست و قابل قبول مردم‌سالاري روي كار آيند، اينكه جمعي دور يكديگر بنشينند و براي نيروهاي عظيم انقلاب تصميم‌گيري كنند و انتظار داشته باشند كه ديگران بدون مشاركت اين رويكرد را اجرا كنند نه در تئوري و نه در عمل درست نيست و پاسخ نمي‌دهد.  ذوالقدر ادامه داد: اگر تجميع نيروهاي انقلابي اتفاق بيفتد و اين سرمايه حاصل شود آن زمان مواجهه با مسائل انقلاب ديگر كار دشواري نيست. البته يكي از كارهاي جدي پيش روي ما ورود در عرصه انتخابات است. آن هم نه با نگاه حزبي و روش حزبي و حزب‌گرايانه، نگاه حزبي يعني اينكه جبهه به قدرت برسد و به قدرت چنگ بيندازد و روش حزب‌گرايانه يعني اينكه در مركز كساني بنشينند و براي بدنه تصميم‌گيري كنند و ديگران نيز مشاركت كنند، ما از اين مراحل عبور كرديم و اين تجربه، تجربه ناموفق و شكست خورده‌اي است. وي با تأكيد بر اينكه انتخابات مسئله بسيار مهمي است، گفت: انتخابات سال 96 يك جنگ سرنوشت است.

اگر نيروهاي انقلاب نتوانند دولت انقلابي تشكيل دهند و با توجه به شرايط كشور، جهاني و منطقه‌اي و همچنين مطالبات مردم را پاسخ بگويند حتماً فردا دير خواهد شد. ذوالقدر در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به رسانه‌ها و اصحاب رسانه در اين عرصه گفت: نقش اصحاب رسانه بسيار مهم و جدي است و رسانه‌ها نقش تعيين‌كننده‌اي در اين امر دارند. اگر ظرفيت رسانه‌هاي نيروهاي انقلابي بسيج شود مي‌تواند معجزه بزرگي رقم بزند.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
1
0
ما باید انقلابی دو باره علیه تجدیدنظر طلبان و اصلاح طلبان و حامیان حقوق های نجومی بر پا کنیم .
شکوفه احمدی
|
United Kingdom
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
1
0
شعر حبیب رضا غفّاریان شیرازی شهروند نمونه مشهد
خطاب به سران فتنه
ای مایه فتنه و نفاق ، ای حامی منکر ، سکوت
مولای ما علی است ، سنگ مَحَک به نام اوست
هزار گدا مُرد و یکی نام و نشان نداشت
بهتر ز تو ، که کوله بارت پُر از گناه است
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
1
متاسفانه دولتهای انقلابی خوب عمل نکردند مخصوصا دولت قبلی لدادبه نظر می رسد شعار مناسبی انتخاب نشده است دولت باید عالم عاقل متدین وز مان شناس باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
1
0
انشاالله در انتخابات پیش رو مردم نجیب و بابصیرت ایران مردی انقلابی ؛متدین ؛صدیق وشجاع را انتخاب خواهند کرد ونظام اسلامی را از دست نا اهلان پس خواهند گرفت
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
1
0
بسم الله الرحمن الرحیم
خدمت همه فعالین جبهه مردمی نیروهای انقلاب :
با عرض سلام و خدا قوت
بسیار بجا و شایسته است که بر اساس منویات رهبری ، حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی ، نیروهای انقلاب دور هم جمع شده و وحدت رویه ای را ایجاد نموده و زیر ساختی را پی ریزی نمایند که بر اساس آن بتوان در تمام امور مربوط به نظام و انقلاب و خاصه اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم وارد و بدرستی هر چه تمام تر خارج شد .
اینکه که گاهی بخاطر امر انتخابات یا مسئله ای دیگر بصورت مقطعی و نسخه ای خواسته باشیم وارد شده ، جمعی را دور هم جمع کنیم و پس از سپری شدن مطلب مورد نظر یا موقعیت ، دیگر خبری از آن جمع و هم انیشی ها و ... نباشد و از هم بپاشد و یا اینکه تعداد معدودی شرکت داشته و تصمیماتی کلیشه ای برای جمع گسترده ای اتخاذ نمایند که آن جمعیت از تصمیمات هیچگونه اطلاعی نداشته باشند ، امری است که کاربردی نداشته و بنوعی بازی با اصل و اهداف اصلی بحساب می آید .
حتی در بعضی موارد مشاهده می شود که بخشی از همین جمعیت نیروهای انقلابی ، با این دیدگاه همراه و هماهنگ نبوده و انتقادهایی سازنده یا در بعضی موارد غیر از این را بر چگونگی این تشکل و اهداف از پیش تعیین شده آن دارند .
علیرغم اینکه این سیل عظیم و این جبهه مردمی انقلاب ، در همه موارد خرد و کلان و ریز و درشت باید همگی با هم متحد و متفق باشند و مسیر واحد و وحدت رویه ای را رقم بزنند تا کمترین تا عیب و نقص را دارا باشد ؛ اما متاسفانه در بعضی موارد شاهد تفرق در بین آنها هستیم و این تفرق بزرگترین تهدید برای این جمع عظیم و انقلابی است .
لذا همانگونه که مقام معظم رهبری بر تشکل و تشکیلاتی کار نمودن و سازمان داشتن تاکید دارند ، ما باید بر این اساس به پیش برویم و تشکلی را ترتیب دهیم که عین خواست رهبری است .
از بخشی نگری دست برداریم تا به نتیجه اصلی و مطلوب دست یابیم .
یا حق .
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
1
0
جناب ذولقدر درست بیان شد"اگر دولتی
که سرکار می اید"مسیر درست نظام را یا نشناسد ویا درک درستی نداشته و یا معیار فکری متفاوتی با اصل حرکتی نظام داشته باشد"دشمن از فضاهائی که ایجاد می شود"نفوذ کرده و با ایادی که در داخل کشور وجود دارد" کم کم مسیر نظام را تغییر خواهد داد.
سبحان شاهمرادی اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
1
1
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
باید دولتی سر کار بیاید که سه اصل را رعایت کند
1- دوستی وهمکاری با دوستان
2- بهر برداری از نیروهای عظیم داخلی در صنعت وتولید وخدمات
3 - عدم اعتماد به دشمن و قطع روابط تجاری و همکاری با هر کشوری که با ما دشمنی می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
1
0
خخخخخ. برادر من جناب دوانی اگر مساجد و امامان جماعت انقلابی عمل کنند میدانی چه میشود؟؟مانند حسن عباسی و حسین شریعتمداری و ... به دادگاه کشیده میشوند و احتمالا از هستی و زندگی عادی ساقط میشوند. توسط چه کسی ؟؟ توسط ...ای که مدعی اصولگرایی هست نه توسط لیبرال ها. اگرم شکایت و گلایه ببرند به سایر مسوولان کشور که ما انقلابی عمل کردیم چرا مارا محاکمه میکنید در جوابشان میگویند قانون برای همه یکسان هست خخخخخ. مشکل امروز ما لیبرال ها و غرب گرایان نیستند.مشکل ما همین مدعیان اصولگرایی هستند.مشکل ما مجلس ششم غرب زده نیست.مشکل ما شورای نگهبان هست که با تایید صلاحیت حسن روحانی انچنان ضربه ای به نظام زد که تا سالها اثارش باقی خواهد ماند. حسن روحانی با رد علنی نظرات رهبر انقلاب در عمل ولایت فقیه را از کار انداخت . اولین رییس جمهوری که موفق شد ولایت را خنثی کند حسن روحانی بود حتی بنی صدر موفق به چنین کاری نشد .امروز ولی فقیه سکوت کردند تا قداست ولایت حفظ شود. چ کسی این کارها را کرد؟ ایا غیر از شورای نگهبان؟؟؟ پس مشکل ما لیبرال ها نیستند مشکل ما اصولگرایان هستند.مشکل ما علی لاریجانی هست مشکل ما شورای نگهبان هست مشکل عبدالرضا رحمانی فضلی هست که به خاطر حفظ مقام با لیبرال ها همراهی میکنه.مشکل ما مصطفی پور محمدی اصولگرا هست که در عمل مواضع رهبری را در قبال حقوق های نجومی به سخره گرفت. مشکل ما اینه جامعه مدرسین ناطق نوری لیبرال را به عنوان اصلح مطرح کرد.یا ولایتی یار غار هاشمی را به عنوان کاندیدا ی اصلح معرفی کرد . در سراسر کشور در سازمان تبلیغات اسلامی اگر کارمندی بخواهد تبلیغ اسلامی انجام دهد فوری توسط کارکنان سازمان تبلیغات بایکوت شده و از هستی ساقط میشود هکذا در مساجد و ... بنده از روی اطلاع اینا رو گفتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
دلواپس میزان رای ملت هست وامام گفت ممکن است زمانی ملت فردی صالح را هم انتخاب نکند باز هم نظر ملت مهم هست
افتتتتاد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار