کد خبر: 836950
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
رایزن بازرگانی سفارت پاکستان در یازدید از نمایشگاه مواد غذایی چابهار:
باید تمامی موانع برای صادرات و واردات کالا بین 2 کشور ایران و پاکستان برداشته شود.
نظرمحمد رنجها رایزن بازرگانی سفارت پاکستان در تهران که برای شرکت و یازدید از نمایشگاه مواد غذایی به چابهار سفر کرده با عنوان کردن مطلب فوق و با اشاره به اينکه روابط اقتصادی ما با ایران رشد داشته و تا سال آینده افزایش خواهد یافت، گفت: این تبادل کالا و روابط اقتصادی از این پس بیشتر افزایش خواهد داشت هر چیزی از کشور پاکستان به ایران صادر و هر چه در ایران است به کشور ما صادر می‌شود و با این شرایط چشم انداز خوبی پیش رو خواهیم داشت زیرا تعرفه‌ها کاهش یافته است.

وي ادامه داد: ارتباط اقتصادی علاوه بر اینکه روابط هر کشوری را با یکدیگر مستحکم می کند، موجب رونق و اشتغال مردم هر دو کشور می شود.

رنجها خاطرنشان کرد: ایران هم اکنون از برزیل گوشت گاو و گوساله خود را تامین می‌کند ما انتظار داریم با توجه به اینکه پاکستان ظرفیت خوبی در زمینه دام دارد بتواند بازار گوشت ایران را تامین کند.

وی خواستار پایان سختگیری برای واردات میوه های پاکستان به ویژه نارنگی، انبه، موز و سایر کالاها به ایران شد و افزود: تجارت آزاد می تواند سهم زیادی برای رونق کشورها داشته باشد.

اين مسئولبا بیان اینکه قسمت‌هایی از کشور ایران به عنوان مناطق آزاد اعلام شده که برای سایر کشورها بسیار خوب است گفت: در این مناطق تخفیف‌های ویژه برای مبادلات در نظر گرفته شده است و کشور ایران و پاکستان مشترکات فراوانی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تاریخی و غیره دارند،این کشورها نه تنها از مناطق آیاد یک دیگر استفاده کنند بلکه دوست و همسایه بیشتر باشند و تجارت آزاد بین کشورهای همسایه برقرار باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار