کد خبر: 836946
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
در سفر رئیس جمهور به استان یکصد میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان خمین در نظر گرفته شد که ۸۰میلیاردتومان آن به بخش کشاورزی، راهسازی و آبرسانی اختصاص خواهد یافت.

استاندار مرکزی با اعلام اين خبر گفت :« یک گفتمان متفاوت به رهبری امام خمینی (ره) از ایران سر بلند کرد و کارایی دین در اداره جامعه را نشان داد و استقرار عدل و انصاف و اخلاق و ارزش های پسندیده از آرمان های انقلاب اسلامی بود.»

محمود زمانی قمی افزود: پتروشیمی خمین و مسائل مربوط به محیط زیست و تجهیزات آن رفع و نهایی شده و پیگیر هستیم که آغاز به کار کند و همچنین سایپای خمین نیز هر چه سریعتر باید راه اندازی و آماده تولید خودرو شود.

وي ادامه داد: همچنین برای محور خمین- الیگودرز، ۱۴میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان و برای محور خمین- محلات نیز ۱۰میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده که طی امسال و سال آینده کل این اعتبار تخصیص می یابد.

زمانی قمی گفت : ۴۰میلیارد تومان اعتبار برای برقراری سیستم آبیاری نوین و تحت فشار در بخش کشاورزی شهرستان خمین و ۲۲میلیارد تومان اعتبار نیز برای بیمارستان شهر خمین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۱۵میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به ۴۲روستای شهرستان خمین اختصاص خواهد یافت و همچنین ۸۰۰میلیون تومان برای بازسازی قنات های این شهرستان و ۳۶۰میلیون تومان نیز برای سالن ورزش شهر قورچی باشی در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار