کد خبر: 836861
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در دهه مبارک فجر ۱۳۷ مسکن مددجویی با صرف بیش از ۳۴ میلیاردر یال اعتبار در سطح استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،حسین دشتی در حاشیه آئین افتتاح مسکن 12 واحدی مددجویان در شهرستان خلخال اظهار داشت: دو حامی خلخالی مقیم تهران برای خانواده‌های ایتام تحت تکفل خود 12 واحد مسکونی احداث کرده‌اند که این حامیان بیش از 2 میلیارد و 750 میلیون ریال برای خانه‌دار شدن فرزندان معنوی خود مساعدت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با هم افزایی کمیته امداد این ساختمان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: کمیته امداد آمادگی دارد به منظور ایجاد سرپناه مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت با همکاری مسئولان و خیران خدمات عمرانی گسترده‌ای را به مددجویان تحت پوشش ارائه کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر 137 مسکن مددجویی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: به منظور احداث، خرید، تعمیر و بهسازی منازل خانواده‌های تحت پوشش بیش از 24 میلیارد ریال هزینه پرداخت شده است.

دشتی بیان کرد: تلاش‌های بسیاری در راستای رفع مشکل مسکن خانواده‌های تحت پوشش انجام شده است که درصدد هستیم با همیاری هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و خیران بتوانیم برای مددجویانی که فاقد منزل هستند، سرپناه مناسب ایجاد کنیم چرا که ساخت مسکن مناسب برای مددجویان یکی از دغدغه‌های مهم کمیته امداد است که با یاری یکایک نیکوکاران درصدد دستیابی به آن هستیم.

وی با بیان اینکه ساخت و خرید مسکن برای مددجویان همت جمعی و مشارکت همه جانبه آحاد مختلف جامعه را می‌طلبد، اظهار کرد: با توسعه همکاری‌ها می‌توانیم یکی از مهمترین نیازهای خانواده‌های نیازمند را تامین کرده و به توانمندی آنها کمک کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر