کد خبر: 836854
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
معاون آموزش و پرورش اردبیل:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با حضور دانش‌آموزان استانهای مختلف به میزبانی اردبیل مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز برگزار می‌شود.
Fه گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مصطفی کافی در جلسه هماهنگی مرحله کشوری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل میزبانی مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز را عهده دار شده که حضور دانش آموزان استان های دیگر در استان دارالارشاد اردبیل فرصتی مناسب برای رشد، شکوفایی و بالندگی دانش‌آموزان استان است.

وی با بیان اینکه بسیج تمامی نیروها و امکانات برای برگزاری شایسته این دوره از مسابقات لازم است، تصریح کرد: با توجه به اصل میزبانی جلب رضایت تمامی دانش‌آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات از اولویت‌های اساسی بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر همکاری و مشارکت دستگاهها و مسئولان برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات در اردبیلگفت: اثربخشی کارهای عملیاتی در استان در گرو همکاری و هماهنگی اعضای حاضر و آماده‌سازی دانش‌آموزان استان برای حضور پرقوت در این مسابقات است.

رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و دبیر اجرایی مسابقات نیز در این جلسه استفاده از نظرات اعضای حاضر در جلسه را برای بهره‌گیری و استفاده از آن در مسیر اجرایی مسابقات، حیاتی دانست و افزود: مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در بخش پژوهشی در استان اردبیل برگزار خواهد شد.

سیدوحید سیدهاشمی برگزاری کلاسهای تخصصی برای منتخبان مرحله منطقه‌ای را اصلی‌ترین اولویت نواحی و مناطق برشمرد و بیان کرد: حفظ جایگاه استان در مسابقات کشوری در گرو استفاده از ظرفیت اعضای اتاق فکر و تربیت دانش‌آموزان شاخص در این دوره از مسابقات است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر