کد خبر: 836782
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:
مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: جشنواره " فیروزه سرخ" اولین بار در ایام الله دهه فجر امسال در تبریز به پاس بزرگداشت شهدای قیام 29 بهمن 1356 برگذار می شود.
مردم تبریز با قیام خود نقطه پایانی برای نظام ستم شاهی گذاشتند و ضرورت دارد المان های این حرکت عظیم به طور دائمی در سطح شهر تبریز در کنار جشنواره "فیروزه سرخ" امسال طراحی و اجرا شود.

آذرنیا با اشاره به جایگاه و نقش قیام مردم تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 افزود: طرح فراخوان جشنواره "فیروزه سرخ" امسال برای اولین بار با اهتمام شهرداری تبریز اعلام شده است.

وی اعلام کرد علاقمندان می توانند طرح های خود را در قالب پوستر و طرح های گرافیکی به دبیر خانه جشنواره فیروزه سرخ ارائه دهند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ادامه داد: جشنواره فیروزه سرخ امسال بدعت گذاری شد و از سال آینده فراخوان کشوری این جشنواره با همکاری مشترک سایر ارگان های مرتبط در قالب (شعر، ادبیات، داستان نویسی، عکاسی و فیلم کوتاه) به مناسبت ایام الله دهه فجر اعلام خواهد شد.

آذرنیا نشاط اجتماعی را اصلی ترین رکن فعالیت سازمان فرهنگی هنری عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه ها و جشنواره های مناسبتی در طول سال جزء هدفگذاری شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح های کلان فرهنگی و زیباسازی شهرداری نیازمند مشارکت عموم مردم در کنار نخبگان علمی و هنری و شهروندان می توانند با تعبیه جایگاه گلدان در ورودی خانه های خود فضای مناسبی را در سطح شهر فراهم کنند.

حسین آذرنیا حمایت از فعالان فرهنگی مخصوصا ناشران را نقطه عطف فعالیت این سازمان معرفی کرد و گفت: بررسی و حل مشکلات ناشران در تبریز دارای حساسیت بسیار بالایی در تقویت زیرساخت های فرهنگ کتاب خوانی و کاهش آثار مخرب فضای مجازی دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد: پنجمین جشنواره کتاب سال تبریز از سال آینده با همکاری های ویژه ارگان های مرتبط با ویژگی های خاصی برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر