کد خبر: 836666
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
فرماندار گرمی:
فرماندار‌ شهرستان گرمی مغان گفت: مقدمات آغاز احداث مجموعه بزرگ پالایشگاه نفت شهرستان گرمی انجام شده و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این پالایشگاه توسط بخش خصوصی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،ابراهیم امامی در مراسم دیدار مردمی استاندار با اهالی گرمی مغان اظهار ‌داشت: مقدمات آغاز احداث مجموعه بزرگ پالایشگاه نفت شهرستان گرمی انجام شده و 400 میلیارد ریال اعتبار برای احداث این پالایشگاه توسط بخش خصوصی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: امیدواریم حمایتها و همکاریهای لازم در راستای توسعه این شهرستان در دستور کار قرار داده شود تا شاهد بهبود وضعیت جامعه و رشد و توسعه منطقه باشیم، چرا که احداث این پالایشگاه یکی از مطالبات و خواسته‌های مهم این شهرستان در طی چندین سال گذشته بوده و می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

فرماندار‌ شهرستان گرمی مغان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته کلنگ احداث گاوداری 6 هزار راسی توسط بنیاد مستضعفان این شهرستان در آینده‌ای نزدیک به زمین زده خواهد شد که امیدواریم با احداث این گاوداری گامهای موثری در منطقه برداشته شود و بتوانیم به تمامی اهداف مورد نظر خود در این راستا برسیم.

امامی بیان کرد: حوزه‌های درمان، اقتصاد، کشاورزی و گردشگری این شهرستان دارای قابلیتها و ظرفیتهای بسیار مناسبی است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیتها به نحو احسن استفاده کنیم و شاهد توسعه و پیشرفت منطقه در زمینه‌های مختلف باشیم و بتوانیم این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم اقدامات لازم را در راستای ارتقای برخی شاخصهای این شهرستان پیاده‌سازی کنیم، به طور حتم می‌توانیم آینده‌ای مطلوب را برای این شهرستان فراهم سازیم و این شهرستان را در حوزه‌های مختلف توسعه بخشیم، چرا که این شهرستان در برخی از شاخصها از میانگین استانی نیز پایین‌تر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر