کد خبر: 836664
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر یادواره شهدای والامقام انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلالین از اردبیل،جواد زنجانی در آئین میهمانی لاله‌ها در اردبیل اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر یادواره شهدای والامقام انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود تا از این طریق دین خود را به شهدای والامقام ادا کنیم، چرا که اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده است.

وی با بیان این‌که امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالتی خطیر برای همگان است، افزود:‌در این زمینه نیاز است دستگاههای فرهنگی برنامه‌ریزی‌های منسجمی داشته باشند تا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام بزرگی در حفظ آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی برداریم.

فرماندار اردبیل با اشاره به این‌که همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در شهرستان اردبیل به بهر‌ه‌برداری رسیده است، بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تحول عظیمی در اشتغال‌زایی منطقه به وجود آمده است که نشان از اهتمام ویژه دولت در اردبیل است.

زنجانی تصریح کرد: یکی از اولویتهای اساسی مسئولان استان تحقق پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است که در شهرستان اردبیل نیز پروژه‌های مختلفی با محوریتهای اقتصاد مقاومتی به بهره‌برداری رسیده است که این امر برای ما از اهمیت بسیار بالا و ویژه‌ای برخوردار است.

وی اظهار کرد: باید دستاوردهای دولت در دهه مبارک فجر به مردم اطلاع‌رسانی شود، چرا که نیاز است مردم از عملکرد دولت در شهرستان اردبیل آگاه شوند و در این زمینه رسانه‌ها و خبرنگاران نقش اساسی دارند تا عملکرد دولت به مردم را به خوبی انعکاس دهند.

فرماندار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای آتشنشانان گفت: دلاورمردیهای شهدای والامقام و رزمندگان اسلام فراموش‌نشدنی است، چرا که ما هر چه داریم در سایه خون شهدای والامقام به دست آورده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر