کد خبر: 836659
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
مدیر کل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از افتتاح 19 پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در گرامی داشت ایام الله دهه فجر خبر داد.

محبوب حیدری در گفتگو با خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: این پروژه ها اغلب در حوزه راهسازی و تکمیل بیمارستان است که در مجموع با سرمایه گذاری 82 میلیارد و 743 میلیون تومان آماده افتتاح شده است.

وی ادامه داد: در این ایام بیمارستان 35 تختخوابی کوثر در زیربنای 3 هزار و 250 مترمربع و با پیشرفت 100 درصد آماده افتتاح شده که در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل افزود: برای تکمیل این بیمارستان بیش از 13 میلیارد و 359 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است که شامل ساختمان اصلی اورژانس، سه اتاق عمل و بستری، زنان و زایمان، رادیولوژی و... است که توسط پیمانکار اجرایی و عملیاتی شده است.

حیدری از افتتاح راه اصلی خلخال-پروچ-فیروزآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه که از سال 88 شروع شده به طول 27 کیلومتر عملیات زیرسازی، خاکبرداری و آسفالت آن انجام شده و با نصب گاردریل و علایم ایمنی در این ایام مبارک به بهره برداری خواهد رسید.

وی این پروژه را کریدور دسترسی به شمال کشور و محور اتصال میانه- میاندوآب- سرچم به آزادراه زنجان اعلام و اضافه کرد: این پروژه از سمت دیگر فیروزآباد و خلخال را به رضوانشهر متصل می کند که مهمترین مسیر ترددی در شمالغرب و شمال کشور خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه برای احداث این پروژه 41 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است بیان کرد: به قیمت روز بیش از 65 میلیارد تومان برای این پروژه سرمایه گذاری شده که یکی از سخت ترین پروژه ها محسوب می شود.

حیدری در ادامه سخنان خود از افتتاح محور رضی-امیرکندی به طول 5 کیلومتر همراه با بهسازی و روکش آسفالت خبر داد و گفت: برای این پروژه بیش از 7 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی از لکه گیری و اجرای آسفالت اس ام آ در محور گردنه حیران به طول 6 کیلومتر و با هزینه 4 میلیارد تومان خبر داد و اظهار کرد: ما این کار را برای اولین بار در کشور اجرایی و عملیاتی کردیم.

این مسئول احداث زیرگذر آلنی-بیجق در بزرگراه مشگین شهر – اردبیل را از جمله پروژه های افتتاحی دهه فجر اعلام کرد و گفت: این زیرگذر به صورت دو دهنه و با طول رمپ 2/5 کیلومتر ایمنی تردد را در این مسیر فراهم می آورد که برای احداث این تقاطع دو میلیارد تومان هزینه کردیم.

حیدری از بهسازی و روکش آسفالت جلفا- اصلاندوز-پارس آباد- بیله سوار به طول 10 کیلومتر خبر داد و افزود: لکه گیری و روکش آسفالت محور نیر-کورائیم، بهسازی و آسفالت راه روستایی صوفلو و بهسازی و آسفالت راه روستایی زاویه زرج آباد، سیدبیگلو، مشیران، انزان، جناقرد، کلانپا، اردبیل- سردابه، راه روستایی مشگین شهر- لاهرود و لاطران اجرایی می شود.

وی به بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی اردبیل- گندیشمین به طول 10 کیلومتر اشاره کرد و گفت: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی اردبیل- خیارک نیز به طول 1/5 کیلومتر در این ایام به بهره برداری می رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر