کد خبر: 836513
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
به منظور هماهنگی بیشتر صورت مي گيرد
بمنظور اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه وزارت نفت و ستاد اقامه نماز کشور و هماهنگی های صورت گرفته با ستاد اقامه نماز استان آذربایجان غربی اولین گردهمایی آموزشی ائمه جماعات شرکتهای تابعه وزارت نفت در استان آذربایجان غربی به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه برگزار شد.

به گزارش جوان ازارومیه مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه  در جلسه همانگی ائمه جماعات ودستگاه های اجرایی شرکت نفت گفت: برپایی نماز جماعت در دستگاههای دولتی اهمیت زیادی دارد و مهمترین نقش آن بنابه آیات قرآنی بازدارندگی از منکرات می باشد.

 مجردضمن اهمیت فراهم نمودن امکانات جانبی نماز خاطرنشان ساخت :گسترش فرهنگ نماز در ادارات کمک شایانی به بهبود وضع موجود و ارتقای میزان رضایت مشتریان خواهد کرد ایشان شروع دوره های آموزش کارگاهی و کاربردی ائمه جماعات را نقطه عطف فرهنگ سازی غنی اسلامی در بین کارکنان برشمرد.

معاون ستاد اقامه نماز استان آذربایجان غربی و مدرس دانشگاه، ضمن اشاره به مسائل سیاسی روز داخل و خارج کشور و بحرانهای سیاسی کشورهای همسایه گفت: نماز واقعی از روی ایمان به خدا کار فرهنگی ویژه می طلبد و باید ادارات دولتی با کمک ائمه جماعات بسترهای لازم جهت گسترش فرهنگ نماز را ایجاد نمایند.

مدیر حوزه علمیه ارومیه و استاد دوره تخصصی شیوه های جذب نمازگزار در پاره ای از سرفصلهای آموزشی گفت: مربی، مخاطب،محتوا و مهارت به عنوان 4 محور اصلی تبلیغ در دین اسلام می باشد که به چهار میم تبلیغ مشهور است. حجت الاسلام  ارجمندی ضمن تشریح مولفه مربی به سه اصل سوز، سواد و سلیقه در یک عالم روحانی اشاره کرد و گفت: باید ائمه جماعات در عصرکنونی که منبع اطلاعات روز دنیا از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی بسیار زیاد و متنوع به مردم میرسد به سواد علمی و روزآمد تجهیز شده و با بکارگیری اصول علمی و حوزوی و شناخت کامل از مخاطب و با استفاده از فناوری های نوین تبلیغ نمایند

گفتنی است در این دوره آموزشی ائمه جماعات شرکتهای تابعه صنعت نفت ضمن بیان دیدگاههای خود به بیان مشکلات گربیانگیر این فریضه مهم در ادارات پرداختند و با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید موسوی امام جماعت ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه خاتمه یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر