کد خبر: 836438
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج تاکید کرد
جلسه مشترک مهدی ابدالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج و اعضای اتحادیه قرآنی استان البرز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حمیده سلجوقی رئیس، حسین شائیلوزاده مدیرعامل و مریم دهقان از اعضای هیات مدیره اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان البرز برگزار شد، مهدی ابدالی به تعامل هرچه بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه تشکل های قرآن و عترت در جهت بالا بردن سطح امور قرآنی در استان اشاره کرد و گفت: برنامه های قرآن محور باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد تا جایی که سطح امور قرآنی در استان افزایش یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در بخشی از سخنانش افزود: تعامل هرچه بیشتر دستگاه های فرهنگی در استان با تشکل های قرآن و عترت می تواند در جهت تاثیرگذاری فرهنگِ قرآنی نقش آفرینی کند تا جایی که تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و رسانه ای استان تحت تاثیر جلوه های قرآن قرار گیرد.

ابدالی در پایان خاطرنشان کرد: اتحادیه تشکل های قرآن و عترت در ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج مستقر خواهند شد که بتوانیم با حضور مستمر اعضای این اتحادیه در جهت ترویج فرهنگِ قرآنی و تاثیر آن در تمامی امور فرهنگی- هنری قدم های مثبتی را برداریم.

 

استقرار اتحادیه تشکل های قرآن و عترت البرز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 

حسین شائیلوزاده با حضور در این جلسه به خبرنگار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: یکی از کارهای مهمی که باید انجام شود این است که بتوانیم از ظرفیت ها و توانمندی های قرآنی در استان و اعضای موسسات قرآنی استفاده کنیم. کرج باتوجه به اینکه مرکزیت دارد، توانمندی های بیشتری را در خود جای داده است و قطعاً موسسات می توانند تاثیرگذاری بیشتری در حوزه فرهنگِ قرآنی در استان داشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان البرز در ادامه افزود: در این جلسه نیازها، اهداف و برنامه های اتحادیه در چارچوب فعالیت های قرآنی به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج ارائه شد. خوشبختانه ایشان با رویکرد مثبتی که نسبت به ترویج فرهنگِ قرآنی دارند، دفتری را برای استقرار مستمر در اختیار اتحادیه قرآنی قرار خواهند داد. موسسات قرآنی بسیاری در سطح شهر کرج وجود دارند که تعداد آن ها به ٦٢ موسسه می رسد و این ارتباط و تعامل با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج، همکاری های قرآنی زیادی را به دنبال خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار