کد خبر: 836335
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبر داد
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که به همراه هیاتی از مسئولان و مدیران ستاد به استان کرمان سفر کرده، با آیت‌الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش جوان انلاين در این دیدار، دکتر محمد مخبر با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد در حوزه‌ محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم استان کرمان به برنامه‌های در دست اجرای ستاد در کرمان اشاره کرد و گفت: ستاد طرح‌های زیربنایی، پروژه‌های توانمندسازی اقتصادی و برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدتی را برای مناطق محروم کرمان در دست اقدام دارد که با اجرای آن‌ها گام مهمی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی استان برداشته خواهد شد.
آیت‌الله جعفری، نماینده‌ ولی فقیه در استان کرمان هم ضمن تشکر از اقدامات وسیع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و زیرمجموعه‌های آن به‌ویژه بنیاد برکت در زدودن محرومیت از مناطق مختلف کشور، بالاخص در کرمان، برای همه‌ تلاشگران عرصه‌ی فقرزدایی، کارآفرینی و آبادانی در کشور آرزوی موفقیت کرد.
دکتر محمد مخبر همچنین در حاشیه‌ بازدید از کارگاه قالیبافی ستاد عتبات عالیات راور، توسعه فعالیت‌های اقتصادی بومی و متناسب با ظرفیت‌های منطقه را از ضرورت‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: در راستای توسعه‌ی فعالیت‌هایی نظیر قالی‌بافی، با توجه به قابلیت‌هایی که از دیرباز در استان کرمان و شهرستان راور وجود دارد، باید اقدامات مناسبی انجام شود.
در سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به کرمان، قرار است تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه‌ همه‌جانبه‌ی شهرستان محروم راور به امضا برسد. این تفاهم‌نامه بین استانداری کرمان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) منعقد می‌شود و به موجب آن قرار است ستاد اقدامات گسترده‌ای را در طول سه سال آینده در شهرستان راور برای توسعه این شهرستان انجام دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار