کد خبر: 836332
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام مي شود:
ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و استانداری کرمان براي توسعه‌ی پايدار شهرستان راور تفاهم‌نامه‌ی همکاري امضا مي‌کنند.
به گزارش جوان آنلاين اين توافق‌نامه در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در زمينه‌ی اقتصاد مقاومتي و توسعه‌ی پايدار اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي شهرستان راور امضا مي‌شود.
 
طراحي و اجراي برنامه‌ی توسعه‌ی جامع شهرستان محروم راور توسط ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) موضوع اين توافق‌نامه اعلام شده و اهداف آن توسعه‌ی پايدار با مشارکت همه‌جانبه‌ی مردم، رشد توانمندسازي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي جامعه‌ی محلي، کاهش آسيب‌هاي اجتماعي، اشتغال‌زايي پايدار، افزايش رضايت و اميد به زندگي، افزايش جمعيت و تلاش در جهت مهاجرت معکوس و کمک به ساخت، تکميل و تجهيز زيرساخت‌هاي مورد نياز شهرستان راور، عنوان شده است.
براساس اين تفاهم‌نامه که ریيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) و استاندار کرمان، در روز چهارشنبه 13 بهمن ماه و در دومین روز از دهه‌ی مبارک فجر آن را امضا مي‌کنند، مدت زمان اجراي طرح جامع توسعه‌ی شهرستان راور، سه سال تعيين شده است.
طبق این تفاهم‌نامه، طرح توسعه‌ی شهرستان راور، با تکیه بر اسناد فرادستی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برنامه‌های توسعه‌ی ملی، استانی و شهرستانی و با تأکید بر عدالت اجتماعی و تمرکز بر شناخت مزیت‌های شهرستانی و مشارکت جوامع محلی توسط ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) تهيه خواهد شد.
استانداري کرمان هم متعهد مي‌شود اسناد و مطالعات فرادستي و هم‌چنين امکانات مورد نياز براي طراحي و اجراي طرح را در اختيار ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) قرار دهد و مشارکت حداکثری مسئولان و دستگاه‌های استانی و محلی را فراهم کند.
روند مطالعه، طراحي و اجراي طرح توسعه‌ی پايدار شهرستان راور، از سوي کارگروهي متشکل از مسئولان استانداري کرمان و بنیاد برکت به نمایندگی از ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) پايش خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار