کد خبر: 836298
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

یورگن کلوپ

سرمربی لیورپول بعد از تساوی با چلسی به صحبت در مورد صحنه‌ای پرداخت که با داور چهارم مشاجره لفظی داشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی اکسپرس، حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس برنده نداشت. دو تیم لیورپول و چلسی که در آنفیلد به مصاف هم رفته بودند با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند تا لیورپول نتواند اختلافش با تیم صدرنشین را کم کند.

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  نمی‌توانم بگویم از کسب این نتیجه‌ راضی هستم. احساس خوبی ندارم. برای پیروزی به میدان آمده بودیم اما متاسفانه به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا نکردیم. با این حال باید بگویم از عملکرد شاگردانم راضی هستم. بازی خوبی را برابر یک تیم قدرتمند به نمایش گذاشتیم.

او ادامه‌ داد: اگر دیگو کاستا آن ضربه پنالتی را تبدیل به گل می‌کرد، احتمال شکست ما بسیار زیاد می‌شد. وقتی برابر بازیکنی مانند کاستا بازی می‌کنی، بدون شک او دوست شما نخواهد بود اما وقتی او در تیم شما بازی می‌کند، لذت بخش است.

کلوپ درباره درگیری‌اش با داور چهارم نیز اظهار کرد: به او گفت‌ که هیچ تیمی نمی‌تواند ما را شکست بدهد. البته پیش او رفتم و عذرخواهی کردم و او هم گفت‌ که مشکلی نیست. او به من گفت‌ که شور و هیجان زیاد من را دوست دارد.

کلوپ در ادامه سخنان خود ‌اضافه کرد: در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و چند فرصت خوب گلزنی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم. داوید لوییس گلی به ثمر رساند که نشان داد او بسیار باهوش است. توپ را به جایی فرستاد که سایمون مینیوله به هیچ وجه نمی‌توانست  آن را مهار کند.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان سخنانش به ستایش از آنتونیو کونته (سرمربی چلسی) پرداخت و گفت‌: او عملکرد بسیار خوبی در چلسی داشته است که باید مورد تمجید قرار بگیرد.

لیورپول با این تساوی، با ۴۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این‌ در حالی است که  چلسی با ۵۶ امتیاز به یکه‌تازی خود در جدول رده‌بندی ادامه‌ داد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار