کد خبر: 836295
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

مسابقات وزنه‌برداری جام فجر

دبیر فدراسیون وزنه برداری آمریکا اعلام کرد در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ از نمایندگان همه کشور ها از جمله هفت کشوری که ورودشان به آمریکا ممنوع است، استقبال خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، پس از پس از تصمیم نادرستی که دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا گرفت و ورود مردم هفت کشور از جمله ایران را به آمریکا محدود کرد، نگرانی‌هایی بابت حضور نمایندگان این هفت کشور در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان۲۰۱۷ وجود دارد که میزبانی آن  برعهده آمریکا گذاشته شده است.

فیل اندور دبیر فدراسیون وزنه برداری آمریکا در این مورد بیانیه‌ای نوشت و در آن اعلام کرد:

دوستان عزیزم

وزنه‌برداری آمریکا تلاش می‌کند تا تاثیرات دستور ترامپ را اکنون و بعد از ۹۰ روز بر روی وزنه‌برداری بفهمد. دیدگاه ما این است که سیاست و ورزش باید جدا باشند. وزنه‌برداری و دیگر رشته‌های ورزشی المپیکی با توجه به روح المپیک فضای صلح آمیز و بدون شرایط سیاسی را بین ملت‌ها به وجود می‌آوردند .  از این رو ما هم در آناهیم مکان برگزاری  مسابقات جهانی  ۲۰۱۷از دوستانمان در وزنه‌برداری همه کشور ها از جمله این هفت کشور استقبال می‌کنیم.

دولت آمریکا تا به امروز اعلام کرده که با ما همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود روند اجازه ورود ورزشکاران  و همراهان آن‌ها از همه کشورها برای شرکت در مسابقات بین‌المللی ورزشی تسریع خواهد شد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار