کد خبر: 836249
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: امسال حدود ۲۶۷ میلیارد تومان برای ۲۴۲ واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال در سطح استان اردبیل تسهیلات حمایتی ارائه شد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مجید خدابخش در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های شهرستان اردبیل که در سالن همایش بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در مدت 3 سال گذشته دولت با وجود مشکلات و تنگناهای مالی پروژه‌های بسیار مناسبی را در هفته‌های دولت و دهه فجر سال‌های گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسانده که امسال نیز با اهتمام ویژه دولت به پروژه‌های استان اردبیل بیش از 400 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 808 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: استان اردبیل به عنوان یک استان کشاورزی مورد توجه قرار گرفته چرا که بیشتر اشتغال مردم این استان در حوزه کشاورزی بوده ولی باید توجه داشته باشیم که خام‌فروشی محصولات کشاورزی برای استان اردبیل هیچ سود و ارزش افزوده‌ای نخواهد داشت بلکه باید سعی کنیم با احداث صنایع تبدیلی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی سبب رونق اشتغال در این حوزه شده و ایجاد ثروت کنیم.

استاندار اردبیل افزود: صنایع دانش‌بنیان و محصولات فن‌آور با به کارگیری علم در واقع در راستای ایجاد ثروت و ارزش افزوده کمک شایانی خواهد داشت که خوشبختانه پارک علم و فناوری استان اردبیل برای نخستین بار در این منطقه فعالیت خود را شروع کرده که امیدواریم با ساماندهی شرکتهای دانش‌بنیان بتوایم محصولات دانش‌بنیان جدیدی را تولید کنیم.

خدابخش در رابطه با فعالیت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان بیان کرد: امسال حدود 267 میلیارد تومان برای 242 واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال در سطح استان اردبیل تسهیلات حمایتی ارائه شده که امیدواریم با فعالیت مجدد این واحدهای تولیدی بتوانیم برای صادرات محصولات استان به بازارهای کشورهای خارجی اقدامات لازم را انجام داده و بتوانیم بازار مسکو را به عنوان هدف اصلی محصولات استان اردبیل تسخیر کنیم.

وی در رابطه با حوزه بهداشت و درمان نیز تصریح کرد: به طور قطع توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان اردبیل یکی از سیاستهای دولت در حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل خواهد بود که خوشبختانه با اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی مردم در خدمات ارائه‌شده حوزه بهداشت و درمان افزایش یافته و با اجرای این طرح میران پرداختی به مراکز بهداشتی و درمانی نیز کاهش یافته است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد:‌ تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر بیمارستان ویژه سوانح و سوختگی که به بیمارستان تروما معروف است در استان اردبیل ضرورت دارد که امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده سال آینده این بیمارستان احداث شده و در خدمت مردم استان اردبیل قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر