کد خبر: 836226
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
سرمایه‌گذاری 12 هزار میلیاردی دولت روحانی در سمنان
فرماندار سمنان از سرمایه‌گذاری بیش از 12 هزار میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید در شهرستان سمنان در فاصله سه ساله 1392 تا 1395 خبر داد.
 سیدعباس دانایی در آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های دهه‌فجر سمنان در شبستان امامزاده یحیی(ع)سمنان ضمن تبریک آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب و سالروز بازگشت تاریخی امام امت،به تجلیل از خدمات نظام در چند دهه اخیر پرداخت و اظهار کرد: نظام اسلامی تاکنون منشاء خدمات شایانی در سراسر ایران اسلامی و از جمله سمنان بوده است.
این مقام ارشد اجرایی از مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب نام برد و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از آغاز یک انقلاب مردمی بود و از همین رو مردم ایران در همه دوره ها حامی و پشتیبان این انقلاب الهی بودند.
وی با یادآوری رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و مبارزین انقلابی در مبارزه با طاغوت بر لزوم حرکت در مسیر نورانی شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تاکید کرد.
فرماندار سمنان از افتتاح و کلنگ‌زنی 95 پروژه در شهرستان سمنان در دهه‌فجر خبر داد و گفت: امروز و در اولین روز از دهه مبارکه فجر ۷۹ پروژه عمرانی، اقتصادی،دانشگاهی،شهری و... با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومان در شهرستان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.
دانایی همچنین از کلنگ‌زنی ۱۶ پروژه عمرانی در مرکز استان خبر داد و تصریح کرد: برای اجرایی شدن این پروژه‌ها اعتباری افزون بر یک‌هزار و 800 میلیارد ریال برآورد شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار