کد خبر: 836209
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها استان :
مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها استان سمنان گفت: هزار و 504 شغل جدید در بخش حمل کالا، مسافر و حمل و نقل روستایی در دولت تدبیر و امید در بیش از سه سال گذشته در این استان ایجاد شد.
داود فهندژ سعدی  افزود: در سه سال گذشته تلفات جاده ای بیش از 10 درصد در استان سمنان کاهش یافت که این اقدام یکی دیگر از دستاوردهای دولت تدبیر و امید به شمار می رود.
وی ادامه داد: اجرای منظم و مداوم رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی ،ایمن سازی 60 مدرسه حاشیه راه ها و زیر پوشش قرار گرفتن بیش از 6 هزار دانش آموز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در این طرح، دیگر اقدام ارزشمند به منظور کاهش تلفات جاده ای در استان بوده است.
فهندژ سعدی خاطر نشان کرد: اجرای اولین همایش ملی ارتقای ایمنی و حمل و نقل جاده ای در بستر آمایش کشور، تهیه و نصب پنج پل عابر پیاده ، بهره برداری از سه مرکز معاینه فنی در شهرستانهای سمنان ،شاهرود و گرمسار نیز از اقدامات مهم دیگر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با به روز رسانی کارکنان و نرم افزار های کنترل ترافیک بوده است.
مدیرکل حمل و نقل وپایانه ها استان سمنان با بیان این که تجهیز محورهای مواصلاتی استان به سامانه های هوشمند و افزایش 210 درصدی تعداد دستگاه‌های تردد شمار برخط از دیگر اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در جاده های استان بوده است، تصریح کرد: افزایش 280 درصدی دوربین های نظارت تصویری و افزایش 40 درصدی سامانه های ثبت تخلف در کاهش سوانح جاده ای در استان نقش بسزایی داشته است.
فهندژ سعدی خاطر نشان کرد: اجرای نظام یکپارچه دوربین های نظارت تصویری با هماهنگی فرماندهی انتظامی استان سمنان و استفاده از سامانه الکترونیکی در صدور بارنامه و صورت وضعیت، کارت هوشمند رانندگان و ناوگان کارت سلامت از دیگر اقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه ها است.
2 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی همزمان با دهه فجر امسال در استان سمنان افتااح می شود و مجتمع های خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی در دولت تدبیر و امید بیش از 30 درصد افزایش یافت.
سالانه به طور میانگین بیش از 9 تن کالا از طریق ناوگان باری از استان سمنان به نقاط مختلف کشور صادر می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار