کد خبر: 836208
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت : 63 روستا و یک شهر با صرف 576 میلیارد ریال اعتبار در سه سال گذشته در این استان گازرسانی شده است.
روح الله نوریان  افزود : 11 هزار و 339 مورد انشعاب و 39 هزار و چهار مورد اشتراک در سه سال گذشته در استان انجام شد که این اقدام شرکت گاز استان با حمایت های دولت تدبیر و امید میسر شد.
وی اظهار داشت : در این مدت در منطقه دوزهیر، مهمانشهر افاغنه شهرستان سمنان و در شهرستان های گرمسار و آرادان گام اول شهر جدید ایوانکی،چنداب ،حسین آباد کروس ،ده نمک ،امامزاده علی اکبر(ع) و امیر آباد گاز رسانی شد.
نوریان گاز رسانی به 6 محور و شهرک صنعتی با 160 میلیارد ریال اعتبار را از دیگر اقدامات مهماین شرکت در سه سال گذشته برشمرد و خاطرنشان کرد :
اجرای خط تغذیه تقویتی سمنان- شهمیرزاد و اجرای خط تغذیه و شبکه گازرسانی به مجتمع گاز رسانی به یک مجتمع گلخانه ای از دیگر برنامه های مهم این شرکت است که در کوتاه ترین زمان به بهره برداری می رسد.
نوریان اضافه کرد : گازرسانی به روستاهای باقرآباد، ذیل آباد، حاجی آباد ، کلا، حسن آباد ،خورزان، معین آباد و علیان شهرستان دامغان با 84 میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر 95 عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی با بیان این که 9 روستای شهرستان میامی در دهه مبارک فجر 95 از نعمت گاز برخوردار می شوند ، گفت : بیش از 113 میلیارد ریال برای انتقال گاز به این مناطق روستایی این شهرستان هزینه شده است.
نوریان ادامه داد : گاز رسانی به شهرک صنعتی سرخه و ایستگاه تقلیل فشار شماره 2 این شهرستان از دیگر طرح های قابل بهره برداری در ایام الله فجر امسال در استان است.
 روستا در استان سمنان با 30 هزار و 712 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.211
سهم مصرف گاز در استان سمنان در بخش خانگی 25 درصد و دربخش صنعتی 75 درصد است.
همه مناطق شهری استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر