کد خبر: 836140
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
رئیس سازمان بسیج مستضفعین عنوان کرد
سردار غیب پرور گفت: بکارگیری 650 اتوبوس هوشمند در شرکت جوان سیر ایثار می تواند خدمتی دیگر از سوی بسیج برای مردم عزیز کشورمان باشد و ان شالله در سال آینده، این ظرفیت افزایش خواهد یافت.
جوان آنلاين: سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج درحاشیه مراسم رونمایی از ‌۲۰ دستگاه از 100 دستگاه اتوبوس هوشمند شرکت جوان سیر ایثار که در سازمان بسیج مستضعین برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اینکه روند نو سازی سیستم های اتوبوسرانی بسیج در چه راستایی صورت گرفته و بر ای بالا بردن ضریب ایمنی راهیان نور چقدر اثر گذار است، گفت: بحث توسعه شرکت اتوبوسرانی شرکت جوان سیر را در راستای خدمت به مردم ارزیابی می کنیم و به این ترتیب یک سیستمی با همت برادران بسیجی ایجاد شده و که در حال حاضر 550 دستگا ه اتوبوس بالفعل موجود است که در آینده ای نزدیک، 100 تا اتوبوس هوشمند و به روز به این دستگاه ها اضافه می شود که برای امنیت کاروان های راهیان نور تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: بکارگیری 650 اتوبوس هوشمند در شرکت جوان سیر ایثار می تواند خدمتی دیگر از سوی بسیج برای مردم عزیز کشورمان باشد و ان شالله در سال آینده، این ظرفیت افزایش خواهد یافت.

گفتنی است،  امروز 20 دستگاه اتوبوس هوشمند از یکصد دستگاه خریداری شده با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج وارد ناوگان جوان‌سیر‌ایثار شد که تا پایان سال،30 دستگاه از همین اتوبوس ها به ناوگان حمل و نقل این شرکت اضافه خواهد شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
4
باز هم ناز شصت بسیجیان ....
ماشاءلله به توانتان ...
ماشاءلله به همت تان....
ماشاءلله به عزمتان....
و.... اگر بسیج و سپاه نبود که بیگانگان تا بحال انقلاب را بکلی نابود کرده بودند و اثری از آن نبود...
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
فقط يك نكته
ايكاش بعضي از اين راننده هاي اين اتوبوس ها كه سنشون هم بالاست و مو هاشون هم سفيد هست يك جور هايي با احترام باز نشست بشند يا محترماانه بازنشستشون كنند . مهم قضيه اينه كه يك جورايي چه از نظر اقتصادي يا بيمه بازنشستگي راضي شون كنند جاشون را بدهند به جوانان كشور كه هم سن و سال فرزندان اين راننده ها هستند ولي بي كارند و در منزل منتظر همين گونه پدر هاي خودشان هستند كه يك لقمه نوني بياره خونه كه از نظر پدر هاي اونها اشكالي هم نداره ولي باعث تحقير فرزند هاشونه كه ديگه بچه نيستند و بايد آينده خودشان و كشور را بسازند . نه اينكه پدر هاشون هنوز اصرار داشته باشند كه تو اين سن و سال آينده اونها و كشور را بسازند و اون ها هم منتظر و چشم به در خانه و منتظر پدر بيچاره پير و زحمت كش كه از در منزل بياد تو و لقمه نان اي بياورد . خلاصه چيزي جز تحقير دروني و سكوت و تأسف براي جوان ها و خانواده هاي خودشون براي آنها نماند .
پاتاوه دنا لوداب زیلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
1
ای کاش به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سی سخت هم سرویس دهی داشتند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار