کد خبر: 836100
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران:
پذیرش حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان همزمان با سراسر کشور از ۱۵بهمن‌ماه از طریق پایگاه اینترنتی www.whc.ir آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش مدیریت حوزه‌ علمیـه خواهران استان اصفهان از آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهران خبر داد و اظهار داشت :      44    مدرسه در سطح دو، 6 مرکز تخصصی در سطح و 2 مرکز در سطح چهار در استان اصفهان فعال‌ هستند.

زهرا شفیعی با اشاره به شیوه‌های تحصیل در سطوح مختلف گفت : در سطح دو، شیوه‌های حضوری تمام‌وقت، نیمه‌حضوری و پاره‌وقت رایج است و در سطح سه نیز به شیوه حضوری تمام‌وقت، نیمه‌حضوری و غیرحضوری ارائه می‌گردد، سطح چهار هم به صورت حضوری تمام‌وقت برگزار می‌‌شود.

معاون آموزش مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان، با بیان این که پذیرش در سطح چهار فقط از دانش‌آموختگان سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران و پذیرش در سطح سه، از دانش‌‌آموختگان سطح دو است، بیان داشت: برای سطح دو، از دانش‌آموختگان سیکل و دیپلم پذیرش انجام می‌شود.

شفیعی رشته‌های سطح چهار را «فقه خانواده» و «تفسیر تطبیقی»‌ برشمرد و تصریح کرد: از 15 بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت زینب(س) برای سطح سه و دو ثبت نام آغاز می‌گردد.

معاون آموزش مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان یادآور شد: متقاضیان می توانند از 15 بهمن ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.whc.ir اقدام به ثبت نام کنند.

شفیعی گفت: در سطح دو آزمون ورودی نداریم و مصاحبه علمی برای پذیرش در این سطح، 10 تیر ماه به مدت یک ماه انجام خواهد شد و نتایج آن در دوم شهریور 1396اعلام خواهد شد.

وی اهداف مشخص‌شده برای سطح دو را تربیت کارشناسان مسائل دینی، مشاوران مذهبی و مبلغان کارآمد؛ تربیت مربیان و معلمان معارف اسلامی؛ آماده‌سازی استعدادهای برتر برای تحصیل در مقاطع بالاتر عنوان کرد.

معاون آموزش مدیریت حوزه‌های علمیـه خواهران اصفهان در ادامه اهداف تحصیل در سطح سه را شامل تربیت مدرس و مربی برای دوره عمومی حوزه‌های علمیه خواهران و دوره‌های کارشناسی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی؛ تربیت پژوهشگر در گرایش‌های مربوط؛ تربیت مبلغان کارآمد و مدیران فرهنگی؛ آماده‌سازی استعدادهای برتر به منظور ورود به مقاطع بالاتر بیان کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر