کد خبر: 836073
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) صورت گرفت
همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) موتورسواران از فرودگاه تا میدان آزادی سنندج رژه رفتند.

به گزارش جوان از کردستان، برنامه‌های گرامیداشت سی‌وهشتمین سالروز ورود امام خمینی به وطن در 12 بهمن 57 و گرامیداشت سی‌وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان آغاز شد.

در ایام‌الله دهه مبارک فجر 3 هزار برنامه در استان کردستان برگزار می‌شود که نواختن زنگ انقلاب در مدارس و برگزاری رژه موتورسواران آغازگر این برنامه‌ها شد.

رژه موتورسواران یکی از برنامه‌های شاخص کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان کردستان است که صبح امروز همزمان با لحظه ورود امام خمینی(ره) از فرودگاه سنندج تا میدان آزادی این شهر برگزار شد.

دبیر کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان کردستان در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یک هزار و 824 برنامه توسط نیرهای مسلح در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

مطلب نوری افزود: مراسم نورافشانی در شب 21 بهمن در شهرستان‌ها و مرکز استان، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه در کردستان و جشنواره استانی مولودی‌خوانی و دف‌نوازی از دیگر برنامه‌های شاخص کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان کردستان در ایام دهه فجر است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: در دهه فجر امسال، سپاه به تنهایی حدود دو هزار برنامه در قالب 154 عنوان را برگزار خواهد کرد.

نوری با اشاره به اینکه 50 عنوان برنامه شاخص در دستور کار سپاه در این ایام وجود دارد، افزود: 326 برنامه نیز در بسیج اقشار در این مدت اجرا خواهد شد.

به گفته وی، رژه موتورسواران یکی از برنامه‌های شاخص کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان کردستان است که همزمان با ورود امام به فرودگاه مهرآباد، از فرودگاه سنندج به طرف میدان آزادی این شهر برگزار شد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر