کد خبر: 836047
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان البرز:
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان البرز از تشدید نظارت و بازرسی از هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان البرز خبر داد.

احمد ترکاشوند اظهار داشت: 10 هتل در استان البرز داریم که 3 هتل 3 ستاره در محور کرج-چالوس، 2 هتل دو ستاره تاپ و یک هتل یک ستاره در کرج، 5 هتل‌آپارتمان در طالقان و 6 مهمان‌پذیر در کرج فعال‌اند.

وی با بیان اینکه از 15 بهمن ماه نظارت و بازرسی از هتل‌ها و مهمان‌پذیرها تشدید می‌شود، متذکر شد: 2 گروه تخصصی کار بازرسی را انجام می‌دهند.

 ترکاشوند با اشاره به اینکه دو گروه 7 نفره متشکل از کارشناسان اداره‌کل میراث فرهنگی، دانشگاه علوم‌پزشکی، اداره اماکن، تعزیرات، راه‌و شهرسازی، حمل‌ونقل و پایانه‌ها و پلیس کار نظارت بر اماکن اقامتی را انجام می‌دهند، ادامه داد: کتاب، نقشه و بروشورهایی برای معرفی استان البرز آماده شده است که در بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

 وی با بیان اینکه مراکز ارائه خدمات گردشگری شامل 4 حوزه است، افزود: این مراکز شامل مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر و شرکت‌های خدماتی مسافرت، گردشگری و موسسات آموزشی است. معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان البرز با اشاره به جایگاه البرز در زمینه گردشگری، خاطرنشان کرد: استان البرز در زمینه گردشگری از ظرفیت بالا و توانمندی زیادی برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار