کد خبر: 835919
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
هم‌زمان با دهه فجر
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: مساجد، مؤسسات قرآنی و خانه قرآن‌های شهری و روستایی شهرستان بروجن در دهه فجر امسال محافل انس با قرآن اجرا می‌کنند.
هوشیار طهماسبی
حجت‌الاسلام محمد منصوری بروجنی با اعلام این خبر گفت: امسال در دهه فجر مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی با همکاری هیئت‌های مذهبی اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برنامه قرآن در بهار انقلاب می کند.

حجت‌الاسلام منصوری افزود: استاد محمدرضا حق‌شناس از  قاریان  بین‌المللی قران کریم و استاد علی اسماعیلی از قاریان برتر کشوری هستند که در دهه فجر امسال در شهرستان بروجن اجرای برنامه دارند.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بروجن ادامه داد: استاد محمدرضا حق‌شناس روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن در فرهنگسرای بروجن و استاد علی اسماعیلی پنج‌شنبه 14 بهمن در مسجد جامع روستای دهنو بعد از نماز مغرب و عشاء برنامهی قرائت مجلسی دارند.

حجت‌الاسلام محمد منصوری تصریح کرد: محفل انسی با قرآن، با حضور قاریان برتر استانی، 20 بهمن در مسجد جامع شهر سفیددشت و 17 بهمن در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای امام قیس همراه با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: 14بهمن برنامه دوره تربیت‌معلم پیش‌دبستان قرآن کریم و 17 بهمن نشست فعالان فرهنگی قرآنی و هیئت‌های تأثیر گزار شهرستان، در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه‌های شاخص کمیته قرآن و هیئت‌های مذهبی دههی فجر سال 95 است

حجت‌الاسلام منصوری در ادامه افزود: از تمامی مردم انقلابی و متدین شهرستان بروجن دعوت می‌شود در این محافل قرآنی شرکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر