کد خبر: 835901
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دلیجان :
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: 10 طرح اقتصاد مقاومتی در ایام مبارک فجر در این شهرستان بهره برداری می شود.

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری در نشست با اصحاب رسانه افزود: برای اجرای این طرح های اقتصاد مقاومتی هفت میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اظهارکرد: این طرح ها شامل پرورش شتر مرغ، کاشت زعفران، رنگ ریزی، قالی بافی و دامداری است.
وی ادامه داد: 50 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان تدارک دیده شده است.
سرهنگ عسگری مهمترین عناوین برنامه های دهه مبارک فجر را دیدار بسیجیان با امام جمعه، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی در مساجد، اعزام کاروان راهیان نور، حضور رزمندگان شهرستان در همایش بزرگ رزمندگان استان مرکزی، اعزام تیم پزشکی رایگان به مناطق محروم و نشست هایی پیرامون سبک زندگی عنوان کرد.
وی هدف از برگزاری این برنامه های را انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با اصول و ارزش‌های انقلاب و همچنین بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته عنوان کرد.
وی ادامه داد: حاکمیت اسلام و ترویج ارزش های اسلامی، رفع تبعیض و بی عدالتی، استقلال و آزادی از مهمترن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی نیز توطئه های زیادی از قبیل ایجاد تفرقه قومی و مذهبی، حمله نظامی، تحریم اقتصادی، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی برای براندازی جمهوری اسلامی به کارگرفتند اما با بصیرت انقلابی و ایستادگی مردم ولایتمدار، شکست خوردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار