کد خبر: 835743
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
مدیرعامل اتوبوسرانی وتاکسیرانی شهرداری تبریزعنوان کرد:
مدیرعامل اتوبوسرانی وتاکسیرانی شهرداری تبریز اولویت شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی تبریز را رویکرد توسعه محور در این شرکت دانست.
فرخ جلالی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی وتاکسیرانی شهرداری تبریز در جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت واحد که با حضور شهردارمحترم تبریز و اضای مجمع برگزار گردید از حمایتهای بی دریغ شهردار کلانشهر تبریز از ناوگان حمل ونقل عمومی قدردانی کرده و افزود :با وجود مشکلات زیادی که این شرکت با آن  روبرو هست . سعی کردیم بدون حاشیه  ، بهترین خدمات رسانی را به شهروندان ارائه نماییم.

وی افزود : اهمیت و توجه به حوزه حمل ونقل عمومی و مخصوصا اتوبوسرانی باعث شده که حرکت در اتوبوسرانی حرکت توسعه محور گردد. این شرکت باوجود محدودیت منابع مالی وبا استفاده از حداقل ها ، توانسته بهره وری را افزایش داده وبا نوسازی ناوگان و همچنین در بحث آموزش و آمادگی کارکنان ، گام مهمی را برای رسیدن به تبریز 2018  بردارد.

جلالی خاطر نشان کرد  امسال با ارائه  75 دستگاه اتوبوس به زائرین اربعین حسینی در مرز مهران توانستیم رتبه اول رادر بین اتوبوسرانیهای کشور در خصوص ارائه بهترین و منظم ترین خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی را  که افتخار بزرگی برای شهر تبریز که شهر اولین هاست کسب نماییم.

مدیرعامل اتوبوسرانی وتاکسیرانی از آمادگی کامل این شرکت برای میزبانی تبریز 2018  خبر داد و افزود: در همین راستا اقدام به برگزاری کارگاههای مختلف آموزشی برای کارکنان و آموزش زبان انگلیسی برای اتوبوسرانان و همچنین  طرح زیبا سازی ایستگاههای اتوبوس که به نوعی یک نهاد فرهنگی محسوب شده را در اولویت کاری خود در کنار وظیفه اصلی  که همانا خدمات رسانی است قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: با پیگیریهای صورت یافته بدستور شهردار محترم کلانشهر تبریز ، بزودی طرح مقاوم سازی واصلاح آسفالت مسیر تندرو با مساعد شدن شرایط جوی توسط سازمان  عمران شهرداری اجرایی شده و مشکلات این مسیر مرتفع خواهد شد.

جلالی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد انجام یافته افزود: در شرکت واحد اتوبوسرانی طرحی مبنی بر کاهش آلودگی هوا،اصلاح و بهبود فرآیندهای موجودبا رویکرد کاهش هزینه و افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا نزدیک به 100دستگاه اتوبوس دود زا از مدار خارج شده و بخشی از اتوبوسها از صفر تاصد  با ارتقاء موتور به یورو 3 و مطابق با استانداردهای جهانی نوسازی شدندو همچنین با حمایتهای شهردار محترم تبریز بزودی با ورود 100دستگاه اتوبوس خریداری شده به ناوگان حمل ونقل عمومی شاهد افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان خواهیم بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر