کد خبر: 835735
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از روز پنجشنبه چهاردهم تا بیست و یکم بهمن به مدت هشت روز در این استان آغاز می شود.
 محمدرضا سوقندی در گفت و گو با خبرنگاران افزود : 16 فیلم در این جشنواره در سینمای یادمان سمنان به نمایش گذاشته می شود.
وی با بیان این که روزانه 2 فیلم و هر فیلم 2 بار اکران می شود ،حضور قشرهای مختلف مردم در استان ها و استفاده از فیلم های فجر همزمان با تهران را مهم ترین هدف برگزاری جشنواره فیلم فجر برشمرد.
سوقندی با اشاره به مجتمع فرهنگی و هنری شهر سمنان یادآور شد : این طرح یکی از مصوبات سفر دولت تدبیر و امید است که برای ساخت آن 40 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
وی بیان داشت : با اولویت بندی صورت گرفته یک قطعه زمین برای ساخت این مجتمع ، پشت بیمارستان سینا شهر سمنان در نظر گرفته شده و درحال پیگیری است.
وی به برگزاری هشتمین جشنواه موسیقی استان سمنان اشاره و اضافه کرد : از 388 نفر شرکت کننده در جشنواره شهرستانی ، 193 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد : اختتامیه جشنواره موسیقی روز جمعه ،پانزدهم ماه بهمن در مجتمع فرهنگی کومش برگزار می شود.
وی شعار دهه فجر 95 را گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام و خاطرنشان کرد: دهه فجر زمان باز خوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: اصلاح الگوی مصرف، حمایت از تولیدات وکالای داخلی، در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارد.
فیلم های جشنواره فجر برای دومین سال در استان سمنان به اکران می آید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر