کد خبر: 835663
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
قائم مقام بنیاد:
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امام ما بزرگ‌ترین و بی‌نظیرترین انقلاب را پایه‌ریزی کردند و آن را به پیروزی رساندند و طی یک دهه هدایت آن را عهده‌دار بودند، افزود: امروز انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشورمان به عنوان یک الگو برای مردم جهان مطرح است.
به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 10 بهمن‌ماه در مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین تشکل‌های شاهد و ایثارگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی با اشاره به فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، گفت: امروز این افتخار را داریم که یک بار دیگر در اینجا حاضر شده و با امام (ره) تجدید پیمان کنیم و به ایشان بگوییم ما خادمین ایثارگران تا پایان تحت هدایت مقام معظم رهبری در صحنه حاضر خواهیم بود.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ما خادمین ایثارگرانی هستیم که تحت هدایت امام راحل در راه انقلاب، مردم، اسلام و ولایت فقیه، خون خود را فدا کردند و جاودانه شدند.
وی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها در همان ابتدا انقلاب اسلامی را یک زلزله در منطقه عنوان کردند و امروز شاهد آن هستیم که همان زلزله در کنار مرزهای سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را هدف گرفته و ان شاءالله این حرکات و اتفاقات همان‌گونه که مقام معظم رهبری بشارت داده‌اند، طی 25 سال آینده به ساقط شدن این رژیم بیانجامد تا شاهد آزادی فلسطین و قدس باشیم.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین تصریح کرد: انقلاب اسلامی بی‌نظیرترین انقلاب در جهان است، چراکه این انقلاب متکی به هیچ قدرت خارجی نبود و با اسلحه یا زور به نتیجه نرسیده است؛ انقلاب اسلامی با تکیه به ارزش‌های اسلامی، پشتیبانی رهبری و توده‌های مردمی و توکل به خداوند متعال به نتیجه رسید و رهبری این انقلاب را یک فرد مجتهد و مرجع تقلید بدون اتکا به هیچ نیروی بیگانه‌ای عهده‌دار بود.
سردار انصاری با بیان اینکه در همان دوران انقلاب بسیاری از افراد به امام (ره) پیشنهاد می‌دادند که مردم مسلحانه وارد قیام علیه رژیم طاغوت شوند افزود: امام (ره) هرگز با این پیشنهادات موافقت نکردند، زیرا اعتقاد داشتند حکومتی که با اسلحه بر سر کار بیاید روزی با اسلحه از بین می‌رود، لذا ایشان با تکیه بر اعتقاد قلبی و توان مردم این انقلاب را به پیروزی رساندند و سرانجام نیز شاهد آن بودیم که همین اعتقاد قلبی و ایمان مردم به اسلام و انقلاب باعث شد تا همچنان انقلاب اسلامی پس از گذشت قریب 4 دهه ماندگار و پایدار بماند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز در فقدان امام راحل و تحت هدایت مقام معظم رهبری به‌عنوان یک قدرت، قطب و الگو در جهان مطرح است گفت: امروز جغرافیای انقلاب تا مرزهای جغرافیایی منطقه و اسرائیل پیش رفته است و بر همین اساس دشمنان که نتوانسته‌اند انقلاب را با جنگ متوقف کنند، مترصد آن شدند تا از طریق ایجاد داعش، اسلام و انقلاب را زیر سؤال ببرند و به‌جای آنکه پیامبر اسلام و ارزش‌های اسلامی مبنی بر وحدت و رحمت را به همگان معرفی کنند، گروهک‌های تروریستی و سلفی را نمونه اسلامی مطرح می‌کنند.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اشاره به تحولات اخیر در منطقه خاطرنشان کرد: اگر تا دیروز رزمندگان ما در درون مرزهای کشور مقابل دشمنان ایستادگی می‌کردند، امروز این مرزهای جغرافیایی به مرزهای ایدئولوژیک تبدیل‌ شده‌اند و همان شعار مردم در سال 1357 یعنی «امروز ایران، فردا فلسطین» در حال تحقق است و پس از آزادی خرمشهر امروز به آزادسازی حلب رسیده‌ایم و ان شاءالله در آینده شاهد آزادسازی قدس خواهیم بود.
سردار انصاری با تأکید بر اینکه راه ادامه عزت ما همان راه پیروزی انقلاب یعنی وحدت کلمه، همبستگی، تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری و حفظ روحیه انقلابی است گفت: ما این راه و تبعیت از ولایت‌فقیه را باید ادامه دهیم. امروز نزدیک به 3 دهه از فقدان امام (ره) و فرزند ایشان می‌گذرد و امسال متأسفانه با فقدان یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که ضایعه‌ای بزرگ برای امت اسلامی و رهبری بود مواجه شدیم و امید به آن است تا بتوانیم راه امام و آرمان‌های انقلاب را ادامه دهیم.
وی همچنین در جمع خبرنگاران نیز با اشاره به نقش اقلیت‌های دینی و قومی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی این بود که همه آحاد در آن شرکت داشتند و بیش از 200 ایثارگر، شهید و آزاده و همین‌طور زندانیان سیاسی که توسط رژیم شاهنشاهی دستگیر شده بودند، مربوط به اقلیت‌های قومی و ادیان توحیدی بودند. ملت ایران قدردان حضور تمامی اقلیت‌های قومی و ادیان توحیدی ساکن ایران در همه صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار