کد خبر: 835621
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
مدیرکل زندان‌های استان اردبیل:
مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای خانواده‌های زندانیان استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل،مراد فتحی در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد خانواده‌های زندانیان مرکز استان اردبیل اظهار داشت: با وجود هجمه‌های سنگین ضدفرهنگی که به فرهنگ و سنت‌های جامعه اسلامی ما از سوی دشمنان وارد می‌شود و با توجه به گسترش روزافزون جوامع مجازی آموزش انواع مهارتهای اساسی زندگی برای تمام اقشار جامعه ضرورت دارد.

وی افزود: انسانها همیشه نیاز اساسی به آگاهی و دانستن دارند و نیاز است که با آگاهی‌بخشی درست و اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از مخاطرات در پیش‌روی خانواده‌ها بتوانیم تا حدود بسیار زیادی مانع بروز آسیب‌های اجتماعی و از هم پاشیدگی بنیان ‌خانواده‌ها شویم و اقدامات موثر و مناسبی در این راستا انجام دهیم.

مدیرکل زندانهای استان اردبیل گفت: معضل اعتیاد به عنوان یکی از اصلی‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که همیشه مسائل و مشکلات عدیده زیادی را برای خانواده‌های زندانیان دارد که باید تمام توان و تلاش خود در راستای کاهش این آسیب‌های اجتماعی در جامعه و به‌ویژه در اجتماع خانواده‌های زندانیان به‌کارگیری کنیم.

فتحی بیان کرد: بهترین راه برای مبارزه با اعتیاد پیشگیری از آن با ارائه آموزش مهارت‌های زندگی و شناخت صحیح از مقوله اعتیاد و مواد مخدر است، چراکه کسی که علم به تهدیدات این مواد خانمان‌سوز داشته باشد خود را در منجلاب آن گرفتار نخواهد کرد و برای خود این چنین سرنوشتی رقم نخواهد زد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان اجرایی مربوطه استان گامهای اساسی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه برداریم و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشکلات در حوزه آسیب‌های اجتماعی را به همگان آموزش داده و پس از شناسایی و بررسی این آسیب‌ها، اطلاع‌رسانی کامل و جامعی در این راستا برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر