کد خبر: 835618
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: اشتغال‌زایی برای ۲۶ هزار نفر در گرو بهره‌برداری از پایاب سد خداآفرین مغان تحقق می‌یابد که به طور حتم از این طریق مشکلات و مطالبات مردم منطقه نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،اصغر سلیمان‌زاده در نشست صمیمی مسئولان استانی با سران عشایر ایل شاهسون مغان اظهار داشت: اشتغال‌زایی برای 26 هزار نفر در گرو بهره‌برداری از پایاب سد خداآفرین مغان تحقق می‌یابد که به طور حتم بهره‌برداری از این پروژه می‌تواند مشکلات و مطالبات مردم منطقه را برطرف کند.

وی افزود: کار در شبکه خداآفرین به صورت شبانه‌روزی با تمام توان با همراهی مردم و مسئولان منطقه توسط پیمانکاران متعدد در دست اجرا است و امیدواریم بتوانیم با بهره‌برداری از این پروژه عظیم بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی به مردم منطقه و به ویژه قشر عشایر گام برداریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: سد خداآفرین با حجم یک میلیارد و 600 میلیون مترمکعب آب در بالادست اراضی منطقه مغان با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده منطقه را متحول خواهد نمود و علاوه بر آن این شبکه 62 هزار هکتار از اراضی منطقه را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

سلیمان‌زاده بیان کرد: برای اتمام هر چه سریع‌تر این پروژه عظیم و مهم در حال حاضر در حدود یک هزار دستگاه سنگین در جبهه‌های مختلف با یک هزار و 600 نفر پرسنل، پیمانکار و مشاور مشغول فعالیت هستند تا بتوانیم از این طریق هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی ادامه دارد و اگر تخصیص اعتبارات همانند سالهای گذشته ضعیف بود، به طور حتم نمی‌توانستیم این پروژه عظیم را با این سرعت به جلو ببریم و حتی بیش‌تر از 50 سال زمان برای بهره‌برداری از این پروژه نیاز داشتیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر