کد خبر: 835578
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 3 هزار برنامه دهه فجر در قالب برنامه‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، نمایشگاهی، رسانه‌ای، مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها در کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش جوان از کردستان، محمدقاسم سیاوشی در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از منظر داخلی، سیر تاریخی انقلاب اسلامی رویدادی است برآمده از فرهنگ اسلامی که ریشه‌ای عمیق در باورهای دینی مردم ایران‌زمین دارد و طبعا پاسداشت این رویداد، پاسداشت باورهایی است که اهداف و آرمان‌های انقلاب مبتنی بر آنهاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: اما در عرصه بین‌الملل، انقلاب اسلامی را باید بیشتر یک گفتمان جدید و نظام برآمده از آن را یک نظام نوین سیاسی مطرح کرد.

وی یادآوری کرد: در تمامی فرهنگ‌ها و جوامع انسانی یادآوری رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌ کسانی که در تامین آسایش و امنیت و حفاظت از مرز و بوم یک کشور نقش داشته‌اند جزء غیرقابل انکار از تاریخ هر ملتی است و بخش عمده‌ای از رویکرد برگزاری مراسم در نقاط مختلف جهان را تلاش و کوشش برای حفظ و نگهداری ارزش‌ها و آثار حوادث متاثر از پایمردی‌ها تشکیل می‌دهد.

سیاوشی گفت: بدون شک، پویایی و سربلندی و عظمت انقلاب اسلامی و عزت و استقلال کشور ایران مرهون همین رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان و مجاهدت جوانمردان است که با از خودگذشتگی و نثار خون پاک خود مسیر حرکت انقلاب اسلامی را به سوی شکوفایی و روشنایی گشودند.

وی در ادامه به اجرای 3 هزار برنامه دهه فجر در استان کردستان اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در قالب برنامه‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری، نمایشگاهی، رسانه‌ای، مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در کردستان، تاکنون 20 کمیته استانی و 10 کمیته شهرستانی در بخش‌های تابعه و روستاهای بزرگ تشکیل شده است.

سیاوشی ضمن اشاره به تلاش شورای هماهنگی برای برگزاری باشکوه‌تر این برنامه‌ها، در طول ایام دهه فجر، گفت: اقلام تبلیغی برنامه‌های دهه فجر با رویکردهای فرهنگی، تبلیغی و در قالب‌های بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، وحدت، خودباوری، اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و الهام‌بخشی طراحی و تهیه و در اختیار نهادها قرار داده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر