کد خبر: 835529
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
استاندار:
استاندار سمنان گفت: یکی از چالش های این استان، نداشتن تالار پذیرایی بزرگ با ظرفیت بالا برای پذیرایی از مهمانان در نشست های ملی و بین المللی است.
 محمدرضا خباز در نشست ستاد پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: در مرکز استان تالاری با ظرفیت 2 تا سه هزار نفری برای پذیرایی مهمانان برای برگزاری نشست های مهم و برون استانی وجود ندارد.
وی اظهار داشت : وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع این چالش اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان را تعهد کرده است که پرداخت کند و جذب این اعتبار به عزم مسئولان استان سمنان وابسته است.
وی یکی دیگر از چالش های استان سمنان را نبود بوستان مناسب برای تفریح عنوان کرد و اظهار داشت : برای رفع این مشکل هشت بوستان جدید و منحصر به فرد در هشت شهرستان استان سمنان احداث خواهد شد.
وی اضافه کرد: این بوستان ها می توانند تفرج را به استان بیاورند و نشاط اجتماعی را نیز افزایش دهند.
** مسئولان به اعتبارات استانی اکتفا نکنند
استاندار سمنان یادآور شد : اعتبارات و بودجه استانی بسیار ناچیز است و مسئولان باید برای جذب بودجه کشوری بیشتر تلاش کنند و فقط به بودجه استانی نباید اکتفا کنند.
وی ادامه داد : اعتبارات استانی طرح های این استان حدود 18 درصد و اعتبارات کشوری 80 درصد است و مسئولان باید تلاش کنند تا اعتبارات ملی را برای طرح ها جذب کنند و هر کس بیشتر در این راه تلاش کند اعتبارات بیشتری به دست می آورد.
خباز ادامه داد : یک مدیر و مسئول موفق باید یک سوم وقت خود را در محل کار بگذراند، یک سوم دیگر را در استان گردش کند، طرح ها را بازدید کند و مشکلات استان را شناسایی کند و یک سوم دیگر را باید تلاش کند تا از اعتبارات کشوری به استان بیاورد.
وی تاکید کرد: مسئولان باید در دهه مبارک فجر مصوبات دولت را به اطلاع عموم مردم برسانند، زیرا مردم با شنیدن دستاوردهای دولت خوشحال و امیدوار می شوند.
استاندار سمنان یکی از طرح های خوب استان سمنان را طرح حرم تا حرم اعلام کرد و گفت: این طرح با موافقت غلامرضا شافعی، معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مصوب شده است و برای استان می تواند موثر باشد.
این نشست با حضور معاون های استانداری سمنان و شماری از مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد و مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در این نشست تشریح و چالش های پیش رو عنوان شد و جذب اوراق مشارکت طرح ها توسط دستگاه های اجرایی پیگیری شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر