کد خبر: 835525
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
با حضور وزیر بهداشت و درمان؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت : ١٨ طرح این دانشگاه با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با صرف ٣٤٠ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر افتتاح می شود.
 مهدی شادنوش  در گفت و گو با خبرنگاران در سالن امام جواد (ع) این دانشگاه افزود: این طرح ها در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی شد و در این دولت به بهره بردای می رسند.
وی افتتاح سه کلینیک ویژه شهرستان های گرمسار، مهدیشهر و سمنان را از جمله طرح های مهم این بخش اعلام کرد و گفت : در استان سمنان همواره به دنبال افتتاح کلینیک های ویژه بوده ایم که با آغاز به کار طرح تحول نظام سلامت احداث این کلینیک ها نیز آغاز شد.
شادنوش اضافه کرد : کلینیک ویژه شهرستان سمنان هزار و ٩٠٠ متر زیربنا و کلینک های ویژه شهرستان های مهدیشهر و گرمسار هر کدام ٧٥٠ مترزیر بنا دارند و آماده ارایه خدمات به مردم استان سمنان است.
وی از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر ٩٥ را افتتاح خوابگاه دانشجویان پسران و دختران با ظرفیت ٤٠٠ نفر در پردیس دانشگاه پیراپزشکی سرخه اعلام کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود : افتتاح پایگاه سلامت شهری و پایگاه مراقبت سلامت در دامغان و گرمسار و افتتاح پایگاه سلامت شهری ، پایگاه مراقبت سلامت و مرکز جامع سلامت شهری در سمنان از دیگر طرح های قابل بهرده برداری در این استان است.
** استان سمنان تا سال ١٤٣٠ از نظر زیرساخت های فیزیکی حوزه سلامت تامین است.
شادنوش گفت: همزمان با افتتاح این ١٨ طرح در دهه فجر، ٧٢ طرح دیگر در استان سمنان کلنگ زنی می شود که با افتتاح این طرح ها در سال های آتی، استان سمنان تا ٣٥ سال آینده از نظر زیرساخت های فیزیکی هیچ کم و کسری نخواهد داشت.
شادنوش تصریح کرد : امید است این ٧٢ طرح تا دهه فجر سال ٩٦ افتتاح شوند و به بهره برداری برسند.
وی تصریح کرد : هشت طرح در سمنان، ٢٨ طرح در دامغان، ٩طرح در گرمسار، هشت طرح در آرادان و هشت طرح در مهدیشهر کلنگ زنی می شوند و بقیه این طرح ها در گذشته کلنگ زنی شدند اما در دهه فجر به صورت نمادین کلنگ زنی خواهند شد.
وی ادامه داد : همچنین پایگاه مراقبت سلامت در مناطق روستایی و مناطق محروم بازسازی و کلنگ زنی می شوند، که در مجموع ٤٢٠ میلیارد ریال هزینه دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت : دانشگاه پرستاری و مامایی و کتابخانه مرکزی و سایت کامپیوتر این دانشگاه با اعتبار ٦٥٠ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال 2016 به عنوان نود و هشتمین دانشگاه برتر کشور برگزیده شد و هم اکنون این دانشگاه 225 عضو هیات علمی دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر