کد خبر: 835293
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
در آیینی با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به نمایندگی از جان‌فشانان پلاسکو، از سه تن از آتش‌نشانان سمنانی تجلیل شد.
 دکتر مهدی شادنوش با تمجید از شجاعت و جان‌فشانی آتش‌نشانان اظهار کرد: امروز قلب ایران به‌دلیل شهادت آتش‌نشانان غمگین و اندوهگین است.
وی به تجلیل از خدمات آتش‌نشانان پرداخت و افزود: بسیاری از فرزندان ایران اسلامی هر روز در حال خدمت و مجاهدت در راه میهن و خدمت به مردم هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ستایش از خدمات صادقانه فرزندان این مرز و بوم گفت: پرستاران، فوریت‌های پزشکی و جامعه پزشکی و حوزه سلامت نیز همواره در حال جان‌فشانی در راه خدمت به آحاد مردم‌اند و مردم بزرگوار ایران همواره قدردان این خدمات هستند.
شادنوش با اذعان به اینکه جامعه پزشکی و پرستاران نیز همچون آتش‌نشانان همواره در بطن خطر هستند گفت: این قشر در یساری از مواقع و خصوصا در حوادث و بحران‌ها و حتی گاه در زمان استراحت خود فراخوانده می‌شوند تا در میانه خطر و در بطن حوادث به مردم خدمت کنند.
وی به خدمات ایثارگرانه فعالان حوزه سلامت استان سمنان در حادثه قطار تهران-تبریز اشاره کرد و گفت: خانواده بزرگ سلامت استان سمنان در این حادثه و امتحان بزرگ سربلند بیرون آمد و به‌طور شبانه‌روزی با ارائه خدمات کیفی زمینه‌ای فراهم کرد تا هموطنان حادثه‌دیده ما جدای از اصل آن سانحه دلخراش، با خاطره‌ای خوش از این استان بروند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: خوشبختانه احساس مسئولیت و تلاش همکاران ما در آن حادثه تلخ سبب شد که هیچ‌کدام از مصدومان در بیمارستان جان ندهند و همگی پس از تکمیل درمان به آغوش خانواده خود برگردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار