کد خبر: 835292
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان خبرداد:
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از کلنگ‌زنی پردیس سینمایی سمنان همزمان با ایام الله دهه‌فجر خبر داد.
 ابوالفضل دلآرام بااعلام این خبر اظهار کرد: آیین کلنگ‌زنی این پردیس با حضور مسوولان استانی و شهرستانی همزمان با ایام الله دهه‌فجر  امسال برگزار خواهد شد.
وی با تشریح برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان در ایام الله دهه فجر گفت: در این ایام با مشارکت انجمن‌ها و گروه‌های فرهنگی هنری برنامه‌های متنوعی در شهرستان سمنان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
دلآرام، برگزاری مرحله استانی جشنواره موسیقی، جشنواره ملی صنایع دستی آیات، نمایشگاه آثار عکس مهر محرم، برگزاری جشنواره کاریکاتور مصرف پوشاک در گذشته و حال در قالب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، اجرای تئاتر خیابانی، نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و تجلیل از هنرمندان برگزیده سمنان در سال ٩٥ و آنهایی که در طول یک سال اخیر موفق به کسب رتبه ملی و بین‌المللی شدند و نیز برگزاری شب شعر، شب خاطره و...را از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری در دهه‌فجر امسال برشمرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان، حضور اصحاب فرهنگ و هنر در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن و برپایی ایستگاه صلواتی در تالار آفتاب در یوم الله ٢٢ بهمن و برپایی نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های جامعه فرهنگ و هنر سمنان در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این برنامه‌های دیگری در سطح انجمن‌های فرهنگی و هنری نیز برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر