کد خبر: 835228
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
رئیس کل دادگستری استان البرز از آمادگي و حمايت دستگاه قضایی برای انجام رسالت خود و کاهش فشار بر فعالان عرصه تولید، و حل مشکلات آنان در سریعترین زمان خبر داد.

احمد فاضلیان که در شهرک صنعتی نظر آباد و سپهر صحبت مي کرد با بیان اینکه تولید کننده نباید دغدغه‌ای جز تولید داشته باشد و ایجاد اشتغال و تولید، زمینه ساز جامعه‌ای امن است گفت: امنیت سرمایه‌گذاری یکی از بنیادی‌ترین لازمه های فعالیت‌های اقتصادی است که دستگاه قضایی در تامین آن نقش زیادی دارد.

وي با اشاره به فعالیت کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در استان البرز، گفت: همواره یکی از سیاست‌های این کمیته حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی بوده تا فعالان اقتصادی در فضایی امن به فعالیت ادامه دهند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با تقدیر از فعالان اقتصادی استان که توانسته‌اند به‌رغم شرایط سخت اقتصادی، صنعت را سرپا نگه دارند، و با تاکید بر اینکه مهمترین اولویت استان البرز، تقویت بخش صنعت است تا زمینه برای پیشرفت و توسعه پایدار استان فراهم باشد، ابراز امیدواری کرد که با همدلی همه دستگاه‌های متولی، شرایط مساعدتری در استان ایجاد شود.

فاضلیان گلایه هایی که در اظهارات فعالان صنعتی در مورد عدم حمایت دولت مطرح شد را بخشی از مشکلات فعالان عرصه تولید دانست و با انتقاد از نبود برنامه مدون در دستگاه‌های اجرایی برای حل معضل بیکاری جوانان، گفت: امروز امر به معروفی بالاتر از تولید نیست؛ متاسفانه با وجود جوانان تحصل کرده بیکار که به دغدغه اساسی خانواده‌های ایرانی تبدیل شده اند برنامه جامعی نیست و دستگاه‌های متولی دچار شعارزدگی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار