کد خبر: 835134
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
دبیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس البرز:
مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: جامعه نیازمند جریان سازی عمیق و تاثیرگذار درباره انقلاب اسلامی است.

سردار ابوالفضل اسلامی در جلسه بررسی اقدامات قرآنی دستگاه های اجرایی استان البرز بر ضرورت آموزش قرآن تاکید کرد و گفت: متاسفانه در جامعه به آموزش زبان انگلیسی بیشتر از آموزش قرآن بها داده می شود.

وی اضافه کرد: آموزش قرآن نه در آموزش و پرورش و نه در خانواده ها جدی گرفته نمی شود.

سردار اسلامی آموزش قرآن و مفاهیم دینی را نیازمند جریان سازی دانست و گفت:  در خصوص انقلاب اسلامی نیز جریان سازی عمیق و تاثیرگذاری انجام نمی شود این در حالی است که‌ جامعه نیازمند جریان سازی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: متاسفانه به تعبیری جریان سازی در حوزه انقلاب اسلامی تعطیل شده و این در حالی است که‌ جامعه بیش از هر چیز دیگری نیازمند تشریح دستاوردهای انقلاب است.

وی در ادامه خطاب به مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ضروری به نظر می رسد که دستاوردهای انقلاب توسط ائمه جمعه در مساجد تبیین و تشریح شود.

سردار اسلامی با اشاره به اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اقدام به تشکیل دو واحد درسی در خصوص انقلاب و دفاع مقدس در دانشگاه های دولتی، پیام نور و آزاد کرده است، گفت: انجمن راویان با حضور ۱۳۵ استاد دانشگاه برنامه های متنوعی در دست اقدام دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار