کد خبر: 835107
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد:
آموزش و پرورش استان اصفهان درسال تحصیلی 95 با کمبود 2 هزار مدرس ، فعالیت آموزشی خود رابا کمترین آسیب سپری می کند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در سومین همایش سراسری اعضای شوراهای آموزش ‌و پرورش استان اصفهان گفت: امسال شورای آموزش و پرورش استان اصفهان با تلاش اعضای خود، برای سومین سال پیاپی توانست برترین شورای آموزش و پرورش در کل کشور را به خود اختصاص دهد

.
محمدحسن قائدیها با بیان اینکه امروز سرمایه‌ نیروی انسانی جزو برترین سرمایه‌های هر کشوری  ودستگاه محسوب می‌شوند، افزود: طبق فرموده‌ مقام معظم رهبری امروز همه دستگاه‌ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند که در این راستا طی سه سال اخیر بیش از 30 تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌ها منعقد شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: امروز 36 شورای آموزش و پرورش، 35 رئیس شورا در شهرستان‌ها که فرمانداران و بخشداران هستند در استان اصفهان فعالیت می‌کنند .


قائدیها تصریح : یک هزار و 583 مصوبه در سال جاری از شوراهای آموزش و پرورش استان اصفهان به آموزش و پرورش ارسال شده که بیش از 92 درصد آن اجرایی شده‌اند.

 

روی انسانی این اداره کل، خاطرنشان کرد: امروز بحث نیروی انسانی حرف اول را در جامعه می‌زند و در کلیه کشورها به این اعتقاد دارند که نیروی انسانی بسیار برتر از منابع طبیعی برای هر کشور است اماعلی‌رغم اینکه این سازمان با کمبود 2 هزار آموزگارمواجه  است سال تحصیلی 95 رابا کمترین آسیب شروع کردیم.


وی در ادامه بیان نمود :   عوارض ساخت‌وسازها در شهرها باید در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد و از شهرداران و فرمانداران تقاضا داریم تا این 5 درصد عوارض را به حساب آموزش و پرورش واریز کنند.

 

قائدی‌ها اعلام داشت : 65درصد مدارس استان اصفهان سیستم گرمایشی ایمن دارند که تا پایان سال آینده به بالای 90 درصد خواهد رسید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر