کد خبر: 835106
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
نشان طلایی مدیران کشوربه شهردار اصفهان اعطاء شد
شهردار اصفهان به عنوان یکی ازپیشروترین و کارآمدترین شهرداران کشوردر حوزه پیشترفت پروژه های شهری، هوشمند سازی و ایجاد پایگاه جهاد اقتصادمقاومتی و به کار گیری جوانان مستعد و با انگیزه در حوزه شهرداری به ‌دلیل فعالیت‌های گسترده و ارزشمند، شایستۀ نشان طلایی شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری تابناک دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیران باحضور شخصیت ها، مسئولین و مدیران مجموعه های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.

دراین جلسه که به همت وزارت صنعت ، معدن تجارت، سازمان ملی استاندارد، معاونت علمی و فناوری  ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجلس شورای اسلام  ترتیب یافته بود ،چهره های برجسته ایی مانند، حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ، حجت الاسلام ابوترابی فرد، ولی الله  شجاع پوریان،عضو شورای اسلامی شهر تهران، غلامرضا کاتب،دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  عیسی منصوری،معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به چشم می خورد  و خانواده شهداء آتش نشانی وهنرمندانی چون سعید و ایرج راد ،  نیز حضور داشتند.

    در این اجلاس مهدی جمالی نژاد شهرداراصفهان به دلیل ایجاد زیرساختهای استراتژیک ،طرحهای توسعه و به کارگیری شیوه های نوین مدیریتی نشان طلایی مدیریت را دریافت کرد.


در ابتدای این نشست  نیز محمد غرضی وزیر سابق مخابرات در خصوص مشکلات و چالش های سیستم مدیریتی گفت: مدیران در ایران با مشکلات بسیاری مواجه هستند که باید با اصول و دانش علم مدیریت و هوشمند سازی و به کارگیری نیروهای متخصص در لایه های ارشد و میانی سازمان بتواند  در پویایی و ضرب آهنگ توسعه سازمانی مشکلات را حل و فصل کنند.


در ادامه سید محمد حسن ابوترابی فرد در خصوص مدیریت اسلامی گفت: در اسلام اخلاق از اصلی ترین پایه های مدیریت است. اگر می خواهیم در پیشگاه حق تعالی سرافراز باشیم باید در زمان مسئولیت پذیری اخلاق و انصاف را رعایت کنیم و سعی کنیم در تمامی تصمیمات اعتدال و عدالت دو شاخص اصلی در رفتار مدیران باشد.


در ادامه این اجلاس شهردار اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد اقتصاد مقاومتی  بیان داشت : مدیریت شهری اصفهان اقتصاد مقاومتی رایکی از اصلی ترین راههای خروج از مشکلات دانست، از همین رو بعد از فرمایشات رهبری این شهرداری اولین قرارگاه اقتصاد مقاومتی را در ایران ایجاد کردو به توفیقات بسیار خوبی نبز رسیده است

دکتر جمالی نژاد تصریح کرد :این شهرداری اعتقاد دارد خود اتکایی و عدم نیاز به کشورهای خارج می تواند بلوغ و ابتکار افراد را تقویت کند و یکی از اولویت های شهرداری اصفهان پاکیزگی هوا و رفع آلودگی است از همین رو در اصفهان سه شنبه های بدون خودرو را در نظر گرفته ایم که همین برنامه در فرهنگ سازی مردم برای استفاده از دوچرخه یا وسایل نقلیه عمومی بسیار تاثیرگذاربوده است .

مهدی جمالی نژاد در خصوص مدیریت کارآمد و  چالش های پیش رو گفت: مدیریت یک علم بسیار پیچیده و حیاتی است زیرا سرنوشت یک سازمان به چگونگی و نحوه مدیریت مدیران بستگی دارد، اگر قرار باشد برای افزایش بهره وری و راندمان کاری در سازمان ها اقدامی صورت گیرد باید با استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری فناوری های روز دنیا وارد این عرصه شد.

 

شهردار اصفهان در پاسخ به این سوال که چگونه دارنده نشان برتر مدیر سال در حوزه مدیریت و کار آفرینی کشور شده اید، توضیح داد: کسب این نشان به دلیل اقدامات مناسب در حوزه های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی بوده است.

دکترجمالی نژاد افزود: تمام فعالیت های صورت گرفته توسط قسمت های مختلف در خانواده شهرداری وهماهنگ با یگدیگر بوده و این نتیجه کار جمعی است  واقداماتی که در این حوزه ها صورت گرفته منحصر به فرد است ولی باید توجه داشت که بحث های مدیریتی را باید مثل یک تیم فوتبال پیش برد.




 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار