کد خبر: 835090
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
در پی تداوم سوخت رسانی صورت گرفت
به منظور تداوم سوخت رسانی در استان، نماینده اومیه در مجلس شورای اسلامی با مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه دیدار کرد.

به گزارش جوان احمد مجرد در این ملاقات  ضمن تشریح گزارش عملکرد سوخت رسانی به توزیع و نظارت مستمر بر عرضه نفت سفید مشترکین شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: : استان سردسیر آذربایجان غربی به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت سفید کشور نباید مشکلی در تامین به موقع سوخت زمستانی داشته باشد.

وی افزود : روزانه  بالغ بر 1.5 میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شمال استان آذربایجان غربی مصرف می شود.

 این مسئول ضمن ارائه آمار توزیعی نفت سفید در منطقه ارومیه گفت: در دی ماه سال 95 بالغ بر 43 میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است که در مقایسه با تعداد خانوار مشترکین نفت سفید و سهمیه اختصاصی خانوار ها، وضعیت توزیع این فرآورده را در منطقه مطلوب ارزیابی کرد.

  مدیر شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي منطقه اروميه مجرد مدير منطقه اروميه خاطرنشان ساخت: شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه ارومیه با افزایش ساعات کار عملیاتی انبارهای نفت در سطح منطقه روزانه بالغ بر 1.5 میلیون لیتر نفت سفید را در بین مشترکین شهری و روستایی توزیع می نماید وی خاطرنشان ساخت از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بالغ بر 258 میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: روزانه  بالغ بر 1.5 میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شمال استان آذربایجان غربی مصرف می شود.

گفتنی است  روح الله حضرت پور نماینده مردم شهر ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات مطلوب سوخت رسانی در شرایط بحرانی قطعی احتمالی جریان گاز طبیعی گفت: براساس وضعیت آماری مراجعات مردمی به دفتر ارتباطات مردمی نماینده مجلس، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه بالاترین میزان رضایتمندی شهروندان را به خود اختصاص داده است و ما کمترین درخواست شکایت را از این شرکت داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر