کد خبر: 835046
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
رئيس سازمان عقيدتي - سياسي ارتش معتقد است پس از توافق برجام، خصومت امريكا با جمهوري اسلامي ايران نه‌ تنها كاهش نيافت بلكه اين دشمني و ابعاد آن پيچيده‌تر و گسترده‌تر نيز شده ‌است.
به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمدعلي آل‌هاشم در همايش فرماندهان نيروي زميني ارتش در آستانه دهه فجر عنوان كرد: انقلاب اسلامي ايران مهم‌ترين و حيرت‌انگيزترين رويداد قرن گذشته در جهان بود و توانست با تحت تأثير قرار دادن مسائل مهم راهبردي، جايگاهي رفيع و نقشي تعيين‌كننده براي ايران در منطقه و جهان فراهم آورد.
حجت الاسلام آل‌هاشم در ادامه در مورد خصومت امريكا با نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: پس از توافق برجام، خصومت امريكا با جمهوري اسلامي ايران نه‌تنها كاهش نيافت بلكه اين دشمني و ابعاد آن پيچيده‌تر و گسترده‌تر نيز شده ‌است. مستندات بسياري وجود دارد كه نشان‌ مي‌دهد امريكا پس از برجام در تلاش است در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، سياسي و فرهنگي كشورمان نفوذ كند و در بُعد توان دفاع موشكي ايران دخالت و آن را مهار و محدود كند اما هنگامي كه متوجه شدند قادر به تسليم جمهوري اسلامي ايران نيستند، در اجراي تعهداتشان فريبكاري و بدعهدي نشان دادند.
وي افزود: واقعيت اين است كه مسئله اصلي امريكا با ايران اساساً موضوع هسته‌اي نيست بلكه مشكل اصلي براي امريكا موجوديت جمهوري اسلامي ايران است و امريكا با اصل نظام اسلامي ايران مشكل دارد نه با اقدامات و رفتارهاي ايران. به همين خاطر است كه در طول ۳۷ سال گذشته هر رئيس‌جمهوري كه بر مسند قدرت در امريكا قرار گرفت خصومت‌هاي خود را عليه جمهوري اسلامي ايران قوت داد و تشديد كرد.
رئيس سازمان عقيدتي - سياسي ارتش در مورد آغاز به كار رئيس‌جمهور جديد امريكا در كاخ سفيد نيز خاطرنشان كرد: در دوران رئيس‌جمهور جديد امريكا نيز به نظر نمي‌رسد تغييري اساسي در سياست‌هاي امريكا نسبت به جمهوري اسلامي ايران صورت گيرد و بدون ترديد اگر توانمندي‌هاي دفاعي، علمي و ديپلماتيك جمهوري اسلامي ايران نبود، معلوم نبود كه چه شرايطي رقم مي‌خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار