کد خبر: 834991
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
فرماندار شهرستان کنگان خبر داد:
عبدالنبی یوسفی در شورای اداری شهرستان کنگان گفت: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تا کنون بیش از دو هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار صرف اجرای دهها پروژه عمرانی در این شهرستان شده است.
وی تصریح کرد: بهره برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب استان (از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب) و اجرای سه پروژه تجمیعی در بیمارستان امام خمینی (ره) از جمله ام آر آی از جمله این پروژه ها است.
یوسفی اظهار کرد: کار مطالعه پروژه دهکده گردشگری این شهرستان با توجه به ظرفیتهای گردشگری موجود انجام شده است.
فرماندار شهرستان کنگان آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن سیراف و راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای کنگان را از دیگر اقدامهای انجام شده و در شرف انجام شهرستان کنگان ذکر کرد.
یوسفی مردم را پشتوانه ای قوی برای دولت دانست و با اشاره به حمایت دولت از سازمان های مردم نهاد گفت: تعداد تشکلهای غیر دولتی تشکیل شده در دولت تدبیر و امید در شهرستان کنگان از سه به 21 تشکل افزایش یافته است.
وی ارتقای سطح علمی - آموزشی، راه اندازی صندوق توسعه ورزش و حمایت و توسعه فرهنگ و هنر و تشکیل کمیته پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را از مهمترین اقدامهای دولت در این شهرستان ذکر کرد.
امام جمعه کنگان نیز با اشاره به اینکه شهرستان کنگان فاقد پزشک قانونی است، گفت: نبود پزشک قانونی در این شهرستان و برخی شهرستان های همجوار موجب شده مردم برای انجام کارهای خود به شهرستان پارسیان در هرمزگان مراجعه مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر