کد خبر: 834953
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح بیش از ۱۵۰۰ پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی و کشاورزی دولتی و خصوصی در دهه فجر خبرداد..
محمدصادق پورمهدی گفت: این پروژه‌ها بیش از ۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وي با اشاره به اینکه در شهرداری تبریز، آتش نشانی را به نردبان‌های بلند تجهیز کردیم و باید به بالگرد آتش‌نشان هم تجهیز شود، افزود : این موضوع باید در بودجه‌های سالانه شورا مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه حساسیت داریم در دهه فجر پروژه‌های افتتاح شده صد در صد به اتمام رسیده و در اختیار مردم قرار گیرند، ادامه داد: برای اینکه مبادا پروژه‌ها دوباره افتتاح نشود، حساسیت ویژه‌ای داریم.

پورمهدی مهمترین پروژه‌های افتتاح شده استان را در حوزه‌های راهسازی، درمانی، آبرسانی، حمل و نقل، طرح هادی، بهسازی مسکن روستایی، گردشگری و خدمات شهری و آب و فاضلاب شهری و روستایی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه 49 درصد جمعیت استان در تبریز است بیش از 47 درصد پروژه‌ها در تبریز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب بناب با 45 میلیارد، افتتاح مخزن آب بناب 6 میلیارد، توسعه بیمارستان امام میانه با 10 میلیارد، آبرسانی 50 روستا، برق رسانی 80 روستا و گازرسانی روستایی در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، افزود : افتتاح پروژه بزرگ با سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی تولید انواع پروفیل در ارس و پروژه‌های بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از دیگر پروژه‌های مهم مورد بهره‌برداری در دهه فجر امسال است.

.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار