کد خبر: 834840
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
فرماندار اسلامشهر :
امیراله حقیقی گفت: شهادت مظلومانه جمعی از آتش نشانان شجاع کشورمان در حادثه ساختمان پلاسکو که جان شیرین خود را برای حفاظت از هموطنانشان به خطر انداختند نقطه اوج ایثارگری بود.
محمد رضا عباسی

در پی وقوع  حادثه درساختمان  پلاسکو تهران که منجربه شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار کشور مان  شد،امیراله حقیقی فرماندار شهرستان اسلامشهر در پیامی شهادت  این مردان  ایثار گر میدان  دفاع از مردم  را تسلیت گفت.

 در پیام  فرماندار اسلامشهر آمده است :شهادت مظلومانه  جمعی از آتش نشانان شجاع کشورمان در حادثه ساختمان پلاسکو که جان شیرین خود را برای حفاظت از هموطنانشان به خطر انداختند  نقطه اوج ایثارگری بود و ایثار آن عزیزان نزد ملت ایران فراموش ناشدنی است

بی شک این مجاهدت و شجاعتی وصف ناشدنی برای نجات جان همنوعان مشمول وعده الهی و اجری هم سنگ شهدا و مجاهدان خواهد داشت.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و ارج نهادن به این کار ارزشمند این مصیبت را به مردم عزیز ایران خصوصا خانواده های داغدار آن عزیزان تسلیت عرض نموده از خداوند متعال برای شادی روح این قهرمانان  رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم . همچنین مشارکت و همکاری جدی مردم شریف و بزرگوار و دقت و قانونمندی مهندسین و ناظران ساختمانی شهرستان اسلامشهر را خواستارم تا هرگز در این شهرستان شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

امیراله حقیقی

فرماندار شهرستان اسلامشهر

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر