کد خبر: 834837
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم:
سابق بر اين اشراري كه در شمال غرب كشور بودند با سرد شدن هوا در فصل زمستان به نوعي در خواب زمستاني فرو مي‌رفتند و آماده مي‌شدند تا اقدامات خرابكارانه خود را در فصول بهار و تابستان و پاييز انجام دهند.
عوض حيدرپور، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نهم در گفت‌وگو با ميزان با اشاره به برگزاري رزمايش نيروي زميني سپاه در غرب كشور افزود: با توجه به تحولات منطقه و خطراتي كه احساس مي‌شود، جبهه مقاومت و به‌خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تقويت خود به لحاظ تاكتيكي و لجستيكي، شرايطي را فراهم كردند تا اشرار غرب و شمال غرب كشور، در فصل زمستان هم امنيت نداشته باشند. استاد دانشگاه دافوس در ادامه با بيان اينكه الان كه فصل ايستايي و بي‌تحركي اشرار در غرب كشور است بايد به صورت جدي با آنها برخورد كرد، تأكيد كرد: در سلسله تحولات اخير منطقه، نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران قدرت بسيار خوبي در برگزاري مانورها پيدا كرده‌اند و ما نبايد فراموش كنيم كه برگزاري مانورها به خودي خود يك عمليات محسوب مي‌شود كه مي‌تواند جلوي رخنه احتمالي اشرار را بگيرد.
حيدرپور با بيان اينكه اقدامات لجستيكي سپاه براي تأمين امنيت غرب كشور در ساليان گذشته چشمگير بوده و همه مردم غرب كشور نيز از اين اقدامات راضي هستند، يادآور شد: در حال حاضر كه جمهوري اسلامي ايران با قدرت نسبت به تأمين امنيت خود وارد قضيه شده، ممكن است حسادت‌هايي در برخي از همسايگان ما ايجاد شود و آن حسادت‌ها باعث موضع‌گيري منفي آنها شود. وي با بيان اينكه تركيه زماني به دنبال ناامن كردن مرزهاي ما بود اما امروز خودش گرفتار ناامني شده در حالي كه ايران به عنوان جزيره امن منطقه باقي مانده، خاطرنشان كرد: امروز در داخل تركيه واژه «امنيت» معنايي ندارد در حالي كه ايران در همسايگي آنها در نهايت امنيت و اقتدار به سر مي‌برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار