کد خبر: 834785
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
نشست خبری مراسم تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو برگزار شد.
شهرنوشت: عبدالهی در ارتباط با تشیع پیکر آتش نشانان گفت: همه عزیزان در حال تلاش هستند تا پیکرها از صحنه حادثه بیرون بیایند. تا دو روز دیگر وقت داریم و این تلاش ادامه دارد. امیدواریم این کشف اتفاق رخ دهد.

عبداللهی درپاسخ به این سوالی در ارتباط با تشیع 4 پیکر دیگری که در زیر زمین ساختمان کشف شدند، گفت: این شهروندان نیز همزمان با آتش نشانان تشیع خواهند شد و در انتهای مراسم به خانواده ها تحویل داده می شوند.

وی افزود: طبق پیگیری های صورت گرفته، درخواست خانواده محترم این است که دو تن به شهرستان ها منتقل کنیم. به جهت تکریم همزمان با شهدا تشییع می شوند و پس از پایان مراسم در بهشت زهرا به خانواده ها تحویل داده می شوند.در ارتباط با خدمات نیز باید بگویم که همه خدمات مورد نیاز پیش بینی شده است. شرکت واحد اتوبوس رانی در حال پیگیری است و جلسات اجرایی با مدیران مربوطه داریم. روال جاری را در پیش خواهیم داشت و اتوبوسرانی بسیج خواهد شد تا نیروها را منتقل کنیم . مترو نیز آمادگی دارد و هماهنگی صورت گرفته تا مردمی که می خواهند از نقاط مختلف شهر در این مراسم حضور داشته باشند از خدمات مناسبی برخوردار شوند.

وی افزود: قطعا بلیتی درخصوص اتوبوس و مترو دریافت نمی شود و خدمات دهی به صورت رایگان خواهد بود؛هم برای رفتن به مراسم و هم انتقال به بهشت زهرا و بازدید از قطعه شهدای عزیز این خدمات دهی ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار