کد خبر: 834770
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
اسپانسر پیشین سازمان لیگ فوتبال به عنوان برند برتر کشور انتخاب شد.
به گزارش  خبرگزاری میزان، کانون ایران‌نوین برای اهالی فوتبال نامی آشناست. کانونی که با فدراسیون فوتبال قرارداد تبلیغات محیطی داشت و از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال حمایت مالی می‌کرد. برخی اختلاف‌ها، خلف وعده‌ها و موانعی که بر سر پخش مستقیم بازی‌ها پیش آمد، این قرارداد را به هم زد و این کانون رابطه‌اش را با فوتبال تقریباً قطع کرد.

هر چند هنوز برخی آگهی‌های محیطی لیگ را همین کانون تأمین می‌کند اما دیگر آن قرارداد دو سر برد وجود ندارد.

حالا کانون ایران‌نوین در دوازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران و در جمع صد برند صنعتی معتبر کشور به عنوان یکی از برندهای معتبر کشور، خیلی‌ها را یاد این غصه قدیمی انداخت که فوتبال ما بلد نیست از ابزارهایش استفاده کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار